🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
  2. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38138.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ از موبایل هوشمند Galaxy J2 Pro با قابلیت «عدم اتصال به اینترنت» رونمایی کرد

اسمارت فون های امروزی ما دیوایس هایی بسیار قدرتمند هستند. اما اگر بخواهیم صادق باشیم، بخش اعظمی از قابلیت های تحسین برانگیز آنها از اتصال شان به اینترنت ناشی می شود. موضوع چه بر سر ...

اسمارت فون های امروزی ما دیوایس هایی بسیار قدرتمند هستند. اما - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اگر بخواهیم صادق باشیم، بخش اعظمی از قابلیت های تحسین برانگیز آنها از اتصال شان به اینترنت ناشی می شود. موضوع چه بر - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - سر استفاده از مرورگرهای وب باشد و - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - چه اپلیکیشن ها، اتصال به اینترنت قابلیتی است که هر موبایلی باید از آن بهره ببرد.

با این حال برخی از مردم دسترسی به اینترنت را یک حواس پرتی دائمی برای خود تلقی می کنند - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - و به همین خاطر، سامسونگ از موبایل Galaxy J2 Pro برای چنین افرادی رونمایی کرده که البته به خاطر عدم اتصال به اینترنت، بیشتر به یک - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - موبایل احمق شباهت دارد تا موبایلی هوشمند.

موبایل Galaxy J2 Pro روی کاغذ تفاوت چندانی با اکثر موبایل های اقتصادی امروزی ندارد. بنابراین باید منتظر دستیابی به پردازنده ای چهار هسته ای با فرکانس کاری 1.4 گیگاهرتز، 1.5 گیگابایت حافظه رم، - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - 16 گیگابایت حافظه داخلی، نمایشگر 5 اینچی qHD، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 2600 میلی آمپر ساعتی باشید.

استفاده از عبارت «پرو» در نام گذاری این دستگاه بسیار عجیب به نظر می رسد؛ زیرا این پسوند معمولاً برای - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - موبایل هایی استفاده می شود که قابلیت اضافه خاصی نسبت به رقبا دارند. اما موبایل J2 Pro  نه تنها هیچ قابلیت متفاوتی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ندارد، بلکه از کمبود یکی از مهم ترین قابلیت ها رنج می برد. این اسمارت فون به هیچ وجه از طریق 4G LTE ،3G یا حتی وای فای به اینترنت متصل نمی شود و تنها از شبکه های مخابراتی برای برقراری تماس تلفنی و ارسال پیامک پشتیبانی می کند.

سامسونگ اعتقاد دارد که موبایل جدیدش، گزینه - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ای ایده آل برای دانشجویان و نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - افراد مسن تر جامعه است که احتمالاً دسترسی به اینترنت را یک عامل حواس پرتی دائمی تلقی می کنند.

مشتریان دیگری هم که سامسونگ اشاره به آنها را فراموش کرده، والدینی هستند که - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - می خواهند برای فرزند خود موبایل بخرند اما به اتصال وی به اینترنت علاقه مند نیستند. موبایل تازه سامسونگ قرار است با قیمت 190 دلار در کره جنوبی فروخته شود و هنوز تکلیف عرضه آن در دیگر نقاط جهان مشخص نیست

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر جاوید نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
میتونم یه سوال بپرسم تعمیرچی دور و بر دستگرد قداده خمینی شهر اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در دستگرد قداده شهر خمینی شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone