🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  4. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
  5. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38135.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

استفاده گسترده مقامات امنیتی آمریکا از دستگاه قفل گشای آیفون موسوم به GrayKey

چندی پیش کمپانی GrayShift جعبه سیاهی را روانه بازار ساخت که کاری منحصر به فرد انجام می دهد. این جعبه موسوم به GrayKey می تواند قفل آیفون ها را برای دسترسی به اطلاعات داخل آنها ...

چندی پیش کمپانی GrayShift جعبه سیاهی را روانه بازار ساخت که کاری منحصر به فرد انجام می - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مرکزی استان مرکزی - دهد. این جعبه موسوم به GrayKey می تواند قفل آیفون ها را برای دسترسی به اطلاعات داخل آنها بشکند. حال خبر رسیده پلیس فدرال و سایر آژانس های امنیتی در آمریکا به طور گسترده از این ابزار استفاده می کنند.

بر اساس گزارش وبسایت Motherboard، در حال حاضر پلیس منطقه ای در حدود ۱۰ ایالت آمریکا یا اقدام - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مرکزی استان مرکزی - به خرید - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مرکزی استان مرکزی - دستگاه GrayKey کرده اند یا به زودی این کار را - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مرکزی استان مرکزی - انجام خواهند داد. ضمن این که گفته شده تعدادی دیگر از ایالات نیز در حال انجام بررسی های لازم در این خصوص هستند.

منبع دیگری افشا کرده که سازمان جاسوسی ایالات متحده نیز چندین دستگاه رمزگشای آیفون - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مرکزی استان مرکزی - را در اختیار دارد و مدت قابل توجهی است که در ماموریت های خود از آن استفاده می کند.

یکی از مقامات ارشد FBI پیش از این در یک کنفرانس امنیتی اعلام کرده بود که هر چه زمان می گذرد، حل تعداد بیشتری از پرونده های جنایی و امنیتی نیازمند درگیر شد با ابزارهای الکترونیک رمزنگاری شده می شود و این مسئله سبب بروز مشکلات زیادی برای مقامات انتظامی و قضایی در سرتاسر دنیا شده است.

آن چه بیش از احتمال نقض حریم خصوصی افراد توسط مقامات رسمی نگران کننده است، امکان دسترسی افراد غیر مجاز به ابزارهایی مشابه GrayKey و خطرات بلقوه آن برای صاحبان موبایل های هوشمند است. به طور حتم گسترش چنین ابزارهایی و توسعه فناوری های مرتبط با آن نگرانی های مورد اشاره را روز به روز افزایش می دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مرکزی استان مرکزی

همان طور که در تصویر ابتدای مطلب مشخص است محصول GrayShift شامل یک جعبه کوچک قابل حمل و دو درگاه لایتنینگ است. با اتصال آیفون به درگاه اول نرم افزارهای لازم برای شکست قفل دستگاه روی آن بارگذاری می شوند و بسته به قدرت و پیچیدگی رمز چند ساعت تا نهایت چند روز زمان می برد تا قفل آن شکسته شود. به - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مرکزی استان مرکزی - محض پایان این مرحله موبایل به درگاه دوم متصل شده و محتویات ذخیره شده در آن به طور کامل - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مرکزی استان مرکزی - دانلود می شود.

گفته شده قیمت نسخه معمولی دستگاه مورد بحث ۱۵ هزار دلار است. ضمن این که خریدار می تواند با پرداخت ۳۰ هزار دلار نسخه بی سیم GrayKey را نیز در اختیار داشته باشد که در این صورت دیگر نیازی به اتصال مستقیم آیفون برای رمزگشایی از ‌آن وجود ندارد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone