🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  2. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  3. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38130.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

موبایل گیمینگ و قدرتمند شیائومی از راه رسید؛ با بلک شارک آشنا شوید

شب گذشته شیائومی بالاخره از موبایل گیمینگ مورد انتظار خود رونمایی کرد که توسعه اش برعهده یکی از زیرمجموعه های این کمپانی به نام «بلک شارک» بوده است. این موبایل، از سخت افزاری شخصی سازی ...

شب گذشته شیائومی بالاخره از موبایل گیمینگ مورد انتظار خود رونمایی کرد که توسعه اش برعهده یکی از زیرمجموعه های این کمپانی به نام «بلک شارک» بوده است. این موبایل، از سخت افزاری شخصی سازی شده بهره می - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ماسال استان گیلان - برد تا بیشترین پرفورمنس را برای گیمینگ ارائه دهد و از جمله ویژگی های آن می توان به نوعی جدید از سیستم های خنک کننده، چیپست اسنپدراگون 845 و باتری غول آسای 4000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

نمایشگر 5.99 اینچی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ماسال استان گیلان - دستگاه از نوع IPS LCD بوده و از رزولوشن Full HD+ و نسبت ابعاد 18:9 بهره می برد. چیپست اسنپدراگون 845 دستگاه هم همراه با هسته های Kryo 385 و پردازشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ماسال استان گیلان - گرافیکی آدرنو 630 از راه می رسد. - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ماسال استان گیلان - برای پرفورمنس مناسب، شیائومی این موبایل را به یک سیستم خنک کننده مایع چند مرحله ای مجهز کرده که می تواند دمای پردازنده را تا 8 درجه سانتی گراد - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ماسال استان گیلان - کاهش دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ماسال استان گیلان

موبایل بلک شارک درگاهی برای کارت های مایکرو SD ندارد اما در دو مدل به دست مشتریان می رسد: مدلی مجهز به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و مدلی دیگر و مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی. توسعه چیپ پردازش تصویر دستگاه برعهده MEMC بوده و سبب می شود وضوح رنگی نمایشگر و عملکرد کلی آن به هنگام نیاز افزایش یابد.

بلک - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ماسال استان گیلان - شارک تنها یک اسپیکر - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ماسال استان گیلان - دارد و میکروفون دستگاه هم با تمرکز بر قابلیت های گیمینگ و بدون تداخل با گیم پلی بازی، می تواند با سهولت هرچه تمام تر برای تماس صوتی و چت رادیویی مورد استفاده قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ماسال استان گیلان - گیرد. طراحی نامتعارف و X شکل دستگاه هم - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ماسال استان گیلان - به خاطر ارگونومی بهتر آن و نیز جای گیری بهتر خطوط آنتن در چهار گوشه بوده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ماسال استان گیلان

درست مثل کاری که نینتندو با کنسول سوییچ کرد، امکان اتصال یک گیم پد به بدنه بلک شارک وجود دارد و 50 هزار خریدار - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ماسال استان گیلان - نخست دستگاه، آن را به صورت رایگان دریافت می کنند. این گیم پد 28 دلاری - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ماسال استان گیلان - از باتری داخلی 340 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و می تواند از طریق بلوتوث به موبایل متصل گردد. گفتنی است که دکمه ای به نام Shark هم در سمت چپ تعبیه شده که با فشردن آن، تمام منابع دستگاه به افزایش پرفورمنس بازی اختصاص می دهد.

بلک شارک در پشت از دوربینی دوگانه بهره می برد که دو سنسور 12 و - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ماسال استان گیلان - 20 مگاپیکسلی را در خود جای داده و در جلو هم شاهد دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی هستیم. در نهایت گفتنی است که موبایل گیمینگ شیائومی به صورت پیش فرض از اندروید اوریو و لانچر شخصی سازی شده JOY UI بهره برده و از روز 20 - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ماسال استان گیلان - آپریل در دو - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ماسال استان گیلان - رنگ مشکی و خاکستری به دست مشتریان می رسد. قیمت دستگاه برای مدل 6 گیگابایتی معادل 477 دلار و برای مدل پیشرفته تر 8 - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ماسال استان گیلان - گیگابایتی 557 دلار خواهد بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ماسال استان گیلان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهرچین نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سایت ***** اجاق گاز و فر لاجرمانیا LGST9TIGGH شما را با مناسبترین قیمت و بهترین کیفیت در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone