🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  2. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  3. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  4. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38155.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت با اندروید و iOS کورتانا را زنده نگه می‌دارد

بر اساس گزارش یکی از منابع نزدیک به مایکروسافت، کمپانی ساکن ردموند در حال آزمایش کورتانا برای یکپارچه سازی با Outlook روی اندروید و iOS است. یکپارچه سازی دستیار صوتی هوشمند کورتانا با Outlook به ...

بر اساس گزارش یکی از منابع نزدیک به مایکروسافت، کمپانی ساکن ردموند در حال آزمایش کورتانا برای یکپارچه سازی با Outlook روی اندروید و iOS است.

یکپارچه سازی دستیار - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کنگاور استان کردستان - صوتی هوشمند کورتانا با Outlook به کاربران امکان می دهد که کلاینت ایمیل مایکروسافت به صدای - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کنگاور استان کردستان - آنها گوش فرا دهد و بتوانند از طریق صدای خود به ایمیل ها پاسخ - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کنگاور استان کردستان - دهند. این قابلیت خصوصاً در زمان رانندگی به کاربران کمک می کند که فعالیت های کاری خود را به راحتی انجام دهند.

به این منظور مایکروسافت همچنین در حال آزمایش کورتانا است تا از طریق اتصال بلوتوث امکان خواندن پیام ها را فراهم کند. به عنوان نمونه کاربران - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کنگاور استان کردستان - قادر خواهند بود با درخواست های کلامی از کورتانا بخواهند ایمیل ها را برای آنها بخواند یا حتی ایمیل های مربوط به یک فرستنده - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کنگاور استان کردستان - خاص را با صدای بلند برای کاربر پخش نماید.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کنگاور استان کردستان
مایکروسافت به طور معمول به روز رسانی های متعددی را برای Outlook عرضه می کند. اخیراً نسخه iOS آن آپدیتی دریافت کرده بود که موجب تغییرات مثبت بسیاری در بخش جستجو شده بود.

در صورتی که ردموندی ها بازخوردهای مثبتی از این فرایند آزمایش دریافت کنند انتظار می رود ابتدا شاهد عرضه نسخه بتا و سپس نسخه نهایی Outlook بهره مند از این قابلیت برای سیستم عامل های iOS و اندروید باشیم.

خبر یکپارچه سازی کورتانا با Outlook تنها حدود یک - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کنگاور استان کردستان - هفته پس از آن اعلام شده که مدیر بخش اندروید و iOS کلاینت ایمیل مایکروسافت، «خاویر سولترو» به بخش دستیار هوشمند صوتی این کمپانی منتقل شده بود. سولترو زمانی به مایکروسافت آمد که این کمپانی، شرکت سازنده اپلیکیشن ایمیل Acompli را خریداری کرد. اندکی پس از این خرید مایکروسافت اپ Outlook را برای سیستم عامل های اندروید و iOS ارائه داد.

بر اساس گزارش ها اپ Outlook اکنون در سیستم عامل های موبایل مذکور به یکی از گزینه های محبوب کاربران بدل شده. انتظار می رود در صورت یکپارچه سازی با کورتانا قابلیت های جدید مورد استقبال کاربران قرار گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone