🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  4. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  5. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38154.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ از معرفی قریب الوقوع سری ۲۰۱۸ تلویزیون های QLED خود خبر داد

سامسونگ یکی از اولین شرکت‌هایی بود که سال ۲۰۱۷ از تلویزیون‌های QLED رونمایی کرد اما دی‌ماه امسال در نمایشگاه CES، خانواده‌ی جدیدی از این مدل تلویزیون‌‌ها معرفی نشد و کمپانی کره‌ای این مهم را به ...

سامسونگ یکی از اولین شرکت‌هایی بود که سال ۲۰۱۷ از تلویزیون‌های QLED رونمایی کرد اما دی‌ماه امسال در نمایشگاه CES، خانواده‌ی جدیدی از این مدل تلویزیون‌‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - معرفی نشد و کمپانی کره‌ای این مهم را به - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اسفندماه موکول کرد. اکنون - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - سامسونگ اعلام نموده که قصد دارد تا پس فردا - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - یعنی چهارشنبه مطابق با ۱۶ اسفندماه از جدیدترین سری تلویزیون‌های QLED خود پرده بردارد

بورس اوراق بهادار آمریکا واقع در شهر نیویورک میزبان رویداد جهانی مورد نظر خواهد بود که اصولاً محل غیر معمولی برای معرفی گجت‌های هوشمند به شمار می‌رود. این شرکت کره‌ای در بیانیه‌ای رسمی اعلام نمود:

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، سامسونگ - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - سعی کرده تا محصولات خود را متناسب با سبک زندگی مصرف‌کنندگانش طراحی کند. تلویزیون‌های جدید QLED این راه را در سال ۲۰۱۸ به روش - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - جدیدی ادامه خواهند داد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان

تخمین زدن ویژگی‌های جدید تلویزیون‌های QLED سال ۲۰۱۸ سامسونگ بسیار سخت است اما کمپانی کره‌ای دو ماه پیش اعلام کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بود که - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - قرار است دستیار هوشمند بیکسبی را به تلویزیون‌های پیشرفته‌ی خود منتقل کند. با استفاده از این دستیار کاربران قادر خواهند بود به وسیله‌ی دستور صوتی، - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - با تلویزیون هوشمند خود ارتباط برقرار کرده و بدین طریق به گشت و گذار در دنیای مجازی بپردازند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان

پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از این سامسونگ در نمایشگاه CES امسال از یک تلویزیون LED با ابعاد ۱۴۶ اینچ و - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - یک تلویزیون با رزولوشن 8K و نام «Q9S» رونمایی نمود.

ویژگی اصلی و قابل توجه Q9S، توانایی آن در افزایش کیفیت محتوای معمولی و با - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - رزولوشن پایین است. به گفته سامسونگ، این تلویزیون از یک «الگوریتم - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اختصاصی» استفاده می‌کند که کیفیت محتوا را افزایش - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - داده و آن را روی نمایشگر Super Hi-Vision خود به تصویر - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - می‌کشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان

شرکت کره‌ای خبر می‌دهد که ویژگی هوش مصنوعی در این تلویزیون قابلیت یادگیری به شکل خودکار را دارد و در گذر زمان عملکرد آن بهبود خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - یافت.

این کمپانی باور دارد که فناوری QLED برای تولید نمایشگر‌هایی با ابعاد - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بزرگتر بسیار مفید تر از تکنولوژی OLED هستند. به ادعای شرکت یاد شده، این مسئله در تولید صفحه نمایش‌های کوچکتر نظیر تلفن هوشمند یا تبلت‌ها برعکس بوده و فناوری اولد بهتر عمل خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone