🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مشهد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  2. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  3. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  4. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28684.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات کامل مچ‌بندهای سلامتی سامسونگ گلکسی fit و fit-e مشخص شد

مچ بند های سلامتی سری گلکسی fit سامسونگ برای کاربرانی مناسبند که نیازی به همه‌ی امکانات یک ساعت هوشمند ندارند، اما دستگاهی می خواهند که با قابلیت های ساده تمرینات ورزشی و ضربان قلبشان را ...

مچ بند های سلامتی سری گلکسی fit سامسونگ برای کاربرانی مناسبند که نیازی به همه‌ی امکانات یک ساعت هوشمند ندارند، اما دستگاهی می خواهند که با قابلیت های ساده تمرینات ورزشی و ضربان قلبشان را پایش کند.

سامسونگ به صورت مختصر و در کنار پرچمدار - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مشهد استان خراسان - های سری گلکسی اس ۱۰ از این مچ بندها رونمایی کرده بود و حالا اطلاعات کاملی درباره مشخصات و قیمت هر دو مدل یعنی گلکسی fit و fit-e منتشر شده است.

هردو مچ بند از استاندارد نظامی برخوردارند

همانطور که از اسمش پیداست گلکسی fit-e مدل ارزان تر بوده و دارای صفحه نمایش سیاه سفید 0.74 اینچی PMOLED، پردازنده Cortex M0، رم 128 کیلوبایتی و 4 مگابایت حافظه است. این مچ بند تنها قادر به نشان دادن - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مشهد استان خراسان - اعلان ها بدون قابلیت پاسخ است و از سنسور تشخیص حرکت، ضربان قلب و تحلیل کننده خواب بهره - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مشهد استان خراسان - می برد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مشهد استان خراسان

باتری 70 میلی آمپر ساعتی آن نیز به گفته - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مشهد استان خراسان - سامسونگ با یک بار شارژ 10 روز دوام خواهد آورد. این مچ بند تنها 15 گرم وزن دارد - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مشهد استان خراسان - و علاوه بر پشتیبانی از استاندارد نظامی MIL-STD-810G به بلوتوث 5 نیز مجهز شده.

مدل گران تر و پیشرفته تر گلکسی fit هم دارای صفحه نمایش 0.95 اینچی رنگی AMOLED، چیپست Cortex M33F SoC، دو مگابایت - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مشهد استان خراسان - رم - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مشهد استان خراسان - و 32 مگابایت حافظه است.

در این مدل امکان تعامل با نوتیفیکیشن ها وجود دارد و علاوه بر سنسور تشخیص حرکت و ضربان قلب، - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مشهد استان خراسان - قابلیت پایش کیفیت خواب و استرس هم در دسترس است.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مشهد استان خراسان

باتری گلکسی فیت 120 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و با امکان شارژ بی سیم 7 روز همراهی تان می کند. این مدل نیز مانند قبلی از استاندارد نظامی MIL-STD-810G و بلوتوث 5 برخوردار است.

هر دو این مچ - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مشهد استان خراسان - بندها از سیستم عامل جدید Realtime OS - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مشهد استان خراسان - سامسونگ استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مشهد استان خراسان - می کنند. Galaxy fit-e در رنگ های سفید، زرد و مشکی با قیمت 45 دلار عرضه خواهد شد. گلکسی fit اما با قیمت 110 دلاری گران تر است و تنها در رنگ - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مشهد استان خراسان - های سیاه و نقره ای در دسترس خواهد بود. این مچ بندها هم اکنون در - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مشهد استان خراسان - پرتغال قابل سفارش اند و انتظار می رود به زودی در بازارهای - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مشهد استان خراسان - بیشتری ارائه شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone