🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  2. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  3. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  4. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  5. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40942.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

آلفابت سرانجام راننده را از اتومبیل های خودران خود به طور کامل حذف کرد

بعد از حدود یک دهه، کمپانی مادر گوگل یعنی آلفابت رفته رفته به عملی کردن قول خود مبنی بر ارایه اتومبیل های بدون راننده نزدیک و نزدیک تر می شود. این پروژه از دسامبر 2016 ...

بعد از حدود یک دهه، کمپانی مادر گوگل یعنی آلفابت رفته رفته به عملی کردن قول خود مبنی بر ارایه اتومبیل های بدون راننده نزدیک و نزدیک تر می شود. این پروژه از دسامبر 2016 بر عهده یکی از زیر مجموعه های آلفابت با نام ویمو (Waymo) گذاشته شده و اکنون در مراحل نهایی به سر می برد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هرسین استان کردستان

مدیر عامل ویمو آقای جان کرافکیک (John Krafcik) - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هرسین استان کردستان - در کنفرانس وب سامیت (Web Summit) که اکنون در لیسبون در حال برگزاری است، - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هرسین استان کردستان - در این باره گفته شرکت مذکور برای نخستین بار یک خودروی واقعا خودران را ارایه کرده، خودرویی که در آن لازم نیست حتما کسی پشت فرمان حضور داشته باشد، زیرا سیستم های کامپیوتری - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هرسین استان کردستان - قادر هستند در هر شرایطی خودرو را کنترل کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هرسین استان کردستان

اگر چه تا زمان تجاری سازی اتومبیل های خودران ویمو زمان زیادی باقی مانده، اما بازخوردهای دریافتی، آگاهی از نحوه برخورد مردم با وسایل نقلیه این چنینی و همچنین داده های جمع آوری شده توسط - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هرسین استان کردستان - خودروها از ارزش بسیار بالایی برخوردار هستند.

با تکیه بر این فاکتورها، ویمو می تواند از رقبای اصلی خود مثل کروز جنرال موتورز، آرگوی فورد، تسلا و استارتاپ های دیگری چون nuTonomy که اخیرا به مالکیت دلفی درآمده پیشی بگیرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هرسین استان کردستان

کمپانی ویمو برنامه هایی را نیز برای راه اندازی یک سرویس به اشتراک گذاری اتومبیل های خودران تدارک دیده است. در ماه های آتی تعدادی از - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هرسین استان کردستان - اتومبیل های توسعه یافته، برای جابجایی افراد بین محل کار و سایر مقاصد روزانه به کار گرفته خواهند شد.

این افراد که نقش سرنشین های آزمایشی را ایفا می کنند، - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هرسین استان کردستان - با استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هرسین استان کردستان - از اپلیکیشن اختصاصی ویمو قادر خواهند بود خودروهای حاضر در ناوگان را فرا خوانده و بر خلاف مدل اوبر یا لیفت، برای مدتی دلخواه یا طی مسیرهای طولانی در اختیار داشته - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هرسین استان کردستان - باشند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هرسین استان کردستان

به گفته آقای کرافکیک، ویمو از خودروهای مختلف در ناوگان خود بهره خواهد گرفت. برای دستیابی به این هدف، ویمو از چند ماه پیش همکاری - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هرسین استان کردستان - هایی را با گروه فیات کرایسلر آغاز - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هرسین استان کردستان - کرده و اکنون مینی ون های پاسیفیکا خودروهای تست اصلی این شرکت محسوب می شوند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هرسین استان کردستان

ویمو برای معرفی بهتر قابلیت های اتومبیل های بدون راننده خود، بزودی برخی از آنها را در منطقه ای در - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هرسین استان کردستان - اطراف متروی فونیکس به نام Chandler به - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هرسین استان کردستان - کار خواهد گرفت. دلیل انتخاب این منطقه، مسیرهای شهری راحت تر عنوان شده است. در صورت موفقیت آمیز بودن برنامه های ویمو، به تدریج کل محدوده فونیکس و سایر شهرهای ایالت آریزونا نیز برای تست - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هرسین استان کردستان - و تردد محصولات این کمپانی استفاده خواهند شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هرسین استان کردستان

گفتنی است ویمو از میانه های اکتبر موفق شده راننده هایی را که برای دخالت در شرایط اضطراری پشت فرمان خودروهای تست این کمپانی می نشستند، حذف کند. این - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هرسین استان کردستان - اتومبیل ها در منطقه مخصوص - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هرسین استان کردستان - تست به صورت کاملا خودکار عمل نموده و هیچ راننده ای در پشت فرمان آنها حاضر نبوده است. با این حساب می توان گفت آلفابت به عرضه یک اتومبیل خودران واقعی بسیار نزدیک شده و بزودی تمام رقبای خود را با یک چالش جدی مواجه خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone