🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  2. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  3. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  4. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19353.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت در پی تغییر اساسی ظاهر ویندوز ۱۰ است

آگهی استخدام جدید مایکروسافت حاوی نکاتی است که نشان می‌دهند ظاهر ویندوز ۱۰ در سال ۲۰۲۱ دستخوش تغییرات اساسی خواهد شد. آگهی استخدام جدید مایکروسافت نشان می‌دهد که این شرکت به دنبال استخدام یک مهندس ...

آگهی استخدام جدید مایکروسافت حاوی نکاتی است که نشان می‌دهند ظاهر ویندوز ۱۰ در سال ۲۰۲۱ دستخوش تغییرات اساسی خواهد شد.

آگهی استخدام جدید - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر لاهیجان استان گیلان - مایکروسافت نشان می‌دهد - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر لاهیجان استان گیلان - که این شرکت به دنبال استخدام یک مهندس - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر لاهیجان استان گیلان - نرم افزار برای تیم تجربه کاربری ویندوز است. در توضیحات این آگهی به «جوان‌سازی اساسی ظاهر ویندوز» و - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر لاهیجان استان گیلان - القای حس مواجه شدن کاربران با یک ویندوز جدید اشاره شده است. نکته جالب اینکه مایکروسافت مدت کوتاهی پس از انتشار آگهی یاد شده و اشاره خبرگزاری‌ها به عبارت «جوان‌سازی اساسی ظاهر ویندوز» این جمله را از قسمت توضیحات حذف کرد.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر لاهیجان استان گیلان

مایکروسافت سال هاست قول متحول کردن ظاهر ویندوز ۱۰ را به لطف زبان طراحی Fluent Design داده و شایعات از تغییرات بزرگ در رابط کاربری این سیستم عامل خبر می‌دهند که سال جاری میلادی شاهد آنها خواهیم بود. این تغییرات در قالب بروزرسانی جدیدی با اسم رمز Sun Valley به ویندوز می‌آیند و قرار است ظاهر منوی استارت، فایل اکسپلورر و اپ‌ها را مدرن کرده و انسجام بیشتری به آنها بدهند. تغییرات فقط به موارد ذکر شده محدود نمی‌شود و قرار است ظاهر اسلایدرها، دکمه‌ها و - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر لاهیجان استان گیلان - دیگر المان‌های کنترلی ویندوز و اپ‌های اجرا شده روی این سیستم عامل نیز تغییر کنند.

مایکروسافت همچنین سرگرم بهبود تجربه کاربری حالت تبلت (Tablet Mode) نیز است تا تغییر از ماوس/ترک پد به تعاملات لمسی در دستگاه‌های هیبریدی به ویژه محصولات سری سرفیس بهتر انجام شود.

مایکروسافت در سال‌های اخیر مشغول بهینه‌سازی رابط کاربری ویندوز بوده که علاوه بر ویندوز ۱۰ قرار است به ویندوز 10X نیز راه یابند. این شرکت فوریه سال ۲۰۲۰ آیکن‌های ویندوز ۱۰ را تغییر داد و چند ماه بعد یعنی در ماه اکتبر منوی استارت جدید را منتشر کرد. با توجه به اینکه دنیاگیری ویروس کرونا استفاده از این ویندوز ۱۰ را به شدت افزایش داده، به نظر می‌رسد حالا زمان تغییر اساسی ظاهر ویندوز پس از سالها فرارسیده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone