🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  2. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17405.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بهترین اپلیکیشن‌های آلارم برای اندروید و iOS

بسیاری از ما به سختی از خواب بیدار می‌شویم. معمولا آلارم‌هایمان کارساز نیستند و نمی‌توانند از پس خواب سنگینمان بربیایند. در چنین شرایطی است که استفاده از ابزاری پیشرفته‌تر می‌تواند کاربردی محسوب شود. برای استفاده ...

بسیاری - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آشتیان استان مرکزی - از ما به سختی از خواب بیدار می‌شویم. معمولا آلارم‌هایمان کارساز نیستند و نمی‌توانند از پس خواب سنگینمان بربیایند. در چنین شرایطی است - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آشتیان استان مرکزی - که استفاده از ابزاری پیشرفته‌تر می‌تواند کاربردی محسوب شود. برای استفاده از این ابزارها نیازی به یک گجت یا وسیله جدید ندارید. گوشی هوشمندتان می‌تواند این کار را به سادگی و به وسیله اپلیکیشن‌های متنوعی برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده انجام دهد. در ادامه با معرفی بهترین اپلیکیشن های آلارم همراهمان باشید.

آلارم پیش‌فرض گوشی‌های هوشمند نمی‌تواند کار و خاصی متفاوتی انجام دهد. معمولا تنظیماتی بیشتر از قدرت - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آشتیان استان مرکزی - ویبره و کم و زیاد کردن صدای زنگ آلارم دردسترسمان قرار ندارد. البته قابلیت Snooze یا تکرار چند باره آلارم ممکن است کارساز باشد، اما اپلیکیشن‌های مد نظر ما چیزی فراتر از این امکانات در اختیارتان قرار می‌دهند. در این اپلیکیشن‌ها برای قطع کردن صدای زنگ می‌بایست بازی کنید، سوالات ریاضی جواب دهید، چالش‌های مختلف را پشت سر بگذارید - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آشتیان استان مرکزی - و... . تا زمانی که چالش انتخابی حل نشود، صدای زنگ آلارم قطع نمی‌شود.

Alarmy

اپلیکیشن Alarmy خود را به عنوان روی اعصاب‌ترین اپلیکیشن آلارم دنیا معرفی می‌کند. البته این یک ادعای تو خالی نیست و اگر از تمام پتانسیل‌های Alarmy‌ استفاده کنید، - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آشتیان استان مرکزی - قطعا با مشکلات بزرگی روبه‌رو می‌شوید. این اپلیکیشن‌ برای بیدار کردن شما از روش‌هایی عجیب استفاده می‌کند. یکی از روش‌های آلارمی این است که شما را مجبور می‌کند از یک شئ در خانه عکس بگیرید. حال اگر می‌خواهید صدای آلارم قطع شود، می‌بایست بلند شوید و دوباره از - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آشتیان استان مرکزی - همان جسم عکس بگیرید. روش‌های - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آشتیان استان مرکزی - دیگری مانند تکان دادن گوشی یا مطرح کردن سوالات ریاضی هم وجود دارد. Alarmy یکی از بهترین اپلیکیشن های آلارم محسوب می‌شود که به صورت رایگان برای اندروید و iOS قابل دانلود است.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آشتیان استان مرکزی

Alarmy

سازنده: Alarm Clock Alarmy قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید - iOS حجم: 65 مگابایت زبان:


Sleep as Android

Sleep as Android یکی از بهترین اپلیکیشن های آلارم برای سیستم عامل اندروید است که متاسفانه iOSیی‌ها نمی‌توانند از آن استفاده کنند. در کنار تمام تنظیمات رایج مربوط به تنظیم کردن آلارم، شما می‌توانید از Sleep as Android بخواهید کیفیت خوابتان را هم بررسی کند. درنهایت گرافی دقیق با ریز اطلاعات از وضعیت خوابتان به شما ارائه می‌شود. Sleep as Android حتی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آشتیان استان مرکزی - این قابلیت - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آشتیان استان مرکزی - را دارد تا برخی از مشکلات و بیماری‌های مرتبط - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آشتیان استان مرکزی - با وضعیت خواب شما را تشخیص دهد. اما - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آشتیان استان مرکزی - بهتر است برای اطمینان از صحت این اطلاعات به پزشک - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آشتیان استان مرکزی - مراجعه کنید. Sleep as Android در فروشگاه پلی‌ استور کاملا - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آشتیان استان مرکزی - رایگان است.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آشتیان استان مرکزی

Sleep as Android

سازنده: Urbandroid (Petr Nálevka) قیمت: رایگان دسته - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آشتیان استان مرکزی - بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 42 مگابایت زبان:


AlarmMon

AlarmMon از برخی کارکترهای کارتونی برای بیدار - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آشتیان استان مرکزی - کردن شما استفاده می‌کند. هر یک از این کارکترها چالشی خاص را به همراه دارند که درصورت - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آشتیان استان مرکزی - انتخاب شدن از آن برای بیدار کردن شما استفاده می‌کنند. یکی از جالب‌ترین قابلیت‌های AlarmMon این است که می‌تواند - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آشتیان استان مرکزی - فقط صدای آلارم را از طریق هندزفری پخش کند. بدین ترتیب دیگر نمی‌خواهد نگران بیدار کردن افرادی باشید که نزدیک به شما خوابیده‌اند. AlarmMon را می‌توانید به صورت رایگان از فروشگاه‌های پلی استور و اپ استور دانلود کنید.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آشتیان استان مرکزی

AlarmMon

سازنده: malang قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید - iOS حجم: 16 مگابایت زبان:


I Can't Wake Up

همانطور که از نام اپلیکیشن مشخص است، I Can't Wake Up قرار است به شما کمک کند تا دیگر خواب نمانید. ۸ متد مختلف در I Can't Wake Up برای بیدار کردن شما در نظر گرفته شما که می‌توانید یک یا چند متد را برای آلارمتان انتخاب کنید. سوالات ریاضی، اسکن کردن بارکد، مینی گیم‌هایی مانند تکرار یک مسیر برای انتخاب کارت‌ها و... . گرچه ترکیب چند متد برای بیدار شدن واقعا آزاردهنده است، اما خیالتان را از بابت بیدار شدن راحت می‌کند.

I Can't Wake Up! Alarm Clock

I Can't Wake Up! Alarm Clock

سازنده: Kog Creations قیمت: رایگان دسته - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آشتیان استان مرکزی - بندی:
سیستم عامل: اندروید - iOS حجم: 5.3 مگابایت زبان:


Alarm Clock for Heavy Sleepers

آخرین عضو از لیست بهترین اپلیکیشن های آلارم نیز مختص خانواده اندرویدی‌هاست. Alarm Clock for Heavy Sleepers با - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آشتیان استان مرکزی - پشتوانه‌ای شامل اطلاعات تقویم ۱۰۰ کشور مختلف باعث می‌شود تا شما حتی با وجود خاموش نکردن آلارم‌هایتان روزهای تعطیل - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آشتیان استان مرکزی - با صدای آلارم مواجه نشوید. از طرفی این قابلیت وجود دارد تا از Alarm Clock for Heavy Sleepers بخواهید کیفیت خوابتان را بررسی کند. البته - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آشتیان استان مرکزی - آماری که به شما داده می‌شود دقتی مانند Sleep as Android ندارد. از طرفی این امکان وجود دارد تا چالش‌ها و روش‌های مختلفی را - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آشتیان استان مرکزی - برای - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آشتیان استان مرکزی - قطع کردن صدای آلارم انتخاب کنید.

Alarm Clock for Heavy Sleepers

Alarm Clock for Heavy Sleepers

سازنده: AMdroid Alarm Clock قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 16 مگابایت زبان:


می‌توانید توضیحات کامل‌تر درخصوص بهترین اپلیکیشن های آلارم را در ویدیو تماشا کنید. ویدیو را با دوستان و آشنایانتان - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آشتیان استان مرکزی - به اشتراک بگذارید و اگر نظر یا پیشنهادی دارید، در قسمت نظرات مطرحشان کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone