🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  2. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  3. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  4. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  5. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39704.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

شرکت Netgear روتر Nighthawk را برای گیمرهای حرفه ای معرفی کرد

شرکت Netgear که یکی از بزرگ ترین نام های صنعت شبکه در جهان به شمار می رود، همیشه در نمایشگاه CES هم حضور فعالی دارد و سال گذشته سوئیچ و روتر گیمینگ Nighthawk S8000 را ...

شرکت Netgear که یکی از بزرگ ترین نام های صنعت شبکه در جهان به شمار می رود، همیشه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نیشابور استان خراسان - در نمایشگاه CES هم حضور فعالی دارد و سال گذشته سوئیچ و روتر گیمینگ Nighthawk S8000 را معرفی کرد. این شرکت امسال هم با دست پر آمده و دو محصول جدید را برای جامعه گیمرهای حرفه ای رونمایی کرده است.

در نمایشگاه CES 2018 شرکت Netgear از روتر وای-فای Nighthawk Pro Gaming به شماره مدل XR500 و سوئیچ Nighthawk Pro Gaming SX10 رونمایی کرده است که برای تجربه بازی بدون وقفه و سنگین طراحی و ساخته شده اند.

استریم محتوای 4K روی چند دستگاه از قابلیت های روتر گیمینگ Netgear است

روتر گیمینگ این شرکت توانایی استریم همزمان و بدون تأخیر روی چند دستگاه متصل به شبکه را دارد و می توانید بازی چند نفره با دوستانتان را بدون تأثیر منفی بر عملکرد کلی تجربه کنید. فیلترهای جغرافیایی تعبیه شده در این روتر باعث پایداری ارتباطات محلی (لوکال) می شوند و پردازنده دو هسته ای 1.7 گیگاهرتزی این روتر هم استریم محتوای 4K روی چند دستگاه را به راحتی پشتیبانی می کند.

سرعت ارتباط وایرلس در این روتر به 1733+800 مگابیت بر ثانیه می رسد - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نیشابور استان خراسان - و وای-فای دوبانده هم برای دو برابر کردن پهنای باند در اختیار شماست. البته ابزارهای متداول برای مدیریت شبکه و بررسی پارامترهای آن نیز در دسترس - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نیشابور استان خراسان - کاربر قرار می گیرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نیشابور استان خراسان

سوئیچ - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نیشابور استان خراسان - Gaming Pro این شرکت که جایگزین مدل Nighthawk S8000 شده نیز تأخیر نزدیک به صفر را نوید می دهد و پورت های آن به صورت هوشمند بهترین سرعت مورد نیاز شما را تا سقف 10 گیگابیت بر ثانیه ارائه می دهند. حتی امکان تجمیع پورت ها برای افزایش پهنای باند و اولویت بندی جریان داده بر اساس پارامترهای QoS نیز وجود دارد.

Netgear قابلیت کنترل چراغ های LED روی دستگاه را هم در اختیار شما قرار داده تا محیط را بر اساس سلیقه خود نورپردازی کنید. این روتر و سوئیچ در بازار - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نیشابور استان خراسان - آمریکا، هرکدام به قیمت 300 دلار به فروش می رسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone