🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  2. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  3. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  4. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  5. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12492.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

گزارش مالی سال ۲۰۲۰ هواوی منتشر شد؛ افزایش درآمد به‌ لطف بازار چین

هواوی گزارش سالانه و اطلاعات عملکرد مالی خود در سال ۲۰۲۰ را منتشر کرد تا مشخص شود که پارسال تاثیر تحریم‌های آمریکا بر کسب و کار این شرکت چقدر بوده است. این گزارش نشان می‌دهد که ...

هواوی گزارش سالانه و اطلاعات عملکرد مالی خود در سال ۲۰۲۰ را منتشر کرد تا مشخص شود که پارسال تاثیر تحریم‌های آمریکا بر کسب و کار این شرکت چقدر بوده است. این گزارش نشان می‌دهد که هرچند درآمد هواوی از آمریکای شمالی و اروپا افت چشمگیری داشته، ولی عملکرد قدرتمندتر در چین به این شرکت اجازه داده تا نسبت به سال قبل فروش و سود خالص بالاتری داشته باشد.

هواوی گزارش درآمدهای خود را به صورت فصلی منتشر نمی‌کند چون شرکتی خصوصی با نوعی ساختار مالکیت کارمندی غیرمعمول - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر هرسین استان کردستان - است. بنابراین بررسی گزارش‌های سالانه این شرکت بهترین روش برای بررسی چگونگی عملکرد مالی آن‌هاست.

هواوی در سال ۲۰۲۰ مجموعا ۱۳۶ میلیارد دلار درآمد داشته که از افزایش ۳.۸ درصدی نسبت به ۲۰۱۹ خبر می‌دهد. سود خالص این شرکت - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر هرسین استان کردستان - با افزایش ۳.۲ درصدی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر هرسین استان کردستان - به ۹.۸۶ میلیارد دلار رسیده است. پارسال ۶۶ درصد از فروش هواوی در چین بوده که رشدی ۷ درصد را نسبت به سال ۲۰۱۹ نشان می‌دهد. با این حال، میزان فروش این شرکت در قاره آمریکا ۲۴.۵ درصد کاهش یافته است.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر هرسین استان کردستان

بخشی از رشد کسب و کار هواوی در چین - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر هرسین استان کردستان - به گفته خود این شرکت متاثر از فراگیری سریع فناوری 5G بوده چون در پیاده‌سازی 5G تا حد - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر هرسین استان کردستان - زیادی از فناوری‌های هواوی استفاده شده است. رقیب جهانی این شرکت نوکیاست که در بازار چین حضور ندارد. علاوه بر این، پیاده‌سازی 5G در اروپا، خاورمیانه و آفریقا - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر هرسین استان کردستان - هم شتاب بیشتری داشته است. اما در قاره آمریکا، افت شدید درآمدها تحت تاثیر انتخاب‌های متفاوت برخی از بازارها - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر هرسین استان کردستان - از جمله کانادا بوده که برای پیاده‌سازی 5G به سراغ سامسونگ رفته‌اند.

یکی از مدیران ناشناس هواوی چند روز پیش در - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر هرسین استان کردستان - گفتگو با خبرگزاری‌ها اعلام کرد که ۲۰۲۰ سال بسیاری سختی برای این شرکت بود. ظاهرا محدودیت‌های صادراتی آمریکا تاثیر زیادی روی کسب و کار هواوی گذاشت و به‌خصوص کسب و کار مصرف‌کنندگان این شرکت را تحت تاثیر قرار داد.

ولی به گفته - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر هرسین استان کردستان - هواوی، بخش مصرف‌کنندگان آن‌ها از نظر درآمدها در سال ۲۰۲۰ رشد ۳.۳ درصدی را تجربه - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر هرسین استان کردستان - کرده است. با این حال، پر واضح - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر هرسین استان کردستان - است که فروش تلفن‌های هوشمند این شرکت به خاطر کمبود قطعات حتی در خود چین هم دچار افت شده. این غول چینی همچنین در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۰ برای اولین بار در مقایسه با بازه مشابه سال - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر هرسین استان کردستان - قبل شاهد افت سود فصلی بوده است.

مدیر ناشناس هواوی در بیانیه خود گفت به باور آن‌ها این شرایط بر شهرت و مزیت رقابتی بازار آمریکا آسیب می‌زند. او افزود که این شرکت هنوز نتوانسته با دولت بایدن - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر هرسین استان کردستان - به توافقی برای رفع محدودیت‌ها دست پیدا کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone