🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  3. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22277.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

ردمی نوت 9 پرو مکس و 9 پرو رسما معرفی شدند

تولید سری می مکس شیائومی بعد از ارائه سه نسل متوقف شد اما امروز این برند چینی با معرفی گوشی ردمی نوت 9 پرو مکس جان تازه ای به این سری داد. این گوشی به ...

تولید سری - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستارا استان گیلان - می مکس شیائومی بعد از ارائه سه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستارا استان گیلان - نسل متوقف شد اما امروز این برند چینی با معرفی گوشی ردمی نوت 9 پرو مکس جان تازه ای به این سری داد. این گوشی به یک نمایشگر - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستارا استان گیلان - ۶.۶۷ اینچی در - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستارا استان گیلان - بدنه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستارا استان گیلان - ای نسبتا جمع و جور مجهز شده و چهار دوربین اصلی در بخش پشتی بدنه آن و همچنین یک دوربین سلفی در - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستارا استان گیلان - بخش جلویی بدنه اش دیده می شود که درون بریدگی نمایشگر جا خوش کرده است.

ردمی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستارا استان گیلان - نوت 9 پرو مکس به یک چیپست ۸ نانومتری اسنپدراگون 720G - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستارا استان گیلان - مجهز شده که ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی میکنند.

همانطور که در بالا اشاره شد این - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستارا استان گیلان - پرچمدار به آرایه دوربین اصلی چهارگانه مجهز - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستارا استان گیلان - شده - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستارا استان گیلان - که درون یک ماژول چهارگوش در بخش پشتی بدنه اش خودنمایی می کنند و - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستارا استان گیلان - یه فلش LED نیز درست در زیر - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستارا استان گیلان - آنها به چشم می خورد. اصلی ترین حسگر این مجموعه ۶۴ - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستارا استان گیلان - مگاپیکسلی است و یک حسگر اولترا واید ۸ مگاپیکسلی ۱۱۹ درجه زمان پرواز یا ToF نیز آن را همراهی می کند.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستارا استان گیلان

در ردیف پایینی هم یک یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک حسگر دو مگاپیکسلی عمق سنج به چشم می خورد. نوت 9 پرو مکس همچنین از عکاسی با فرمت RAW و مد بهبود یافته تصویربرداری در شب پشتیبانی میکند.

یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز درون حفره بالای نمایشگر این گوشی جا خوش کرده است که بالاترین رزلوشن تصویر را در سری اسمارت فون های ردمی نوت دارد.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستارا استان گیلان

ردمی نوت 9 پرو مکس یک باتری غول پیکر ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی دارد. هر دو - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستارا استان گیلان - طرف بدنه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستارا استان گیلان - این موبایل از طریق گوریلا گلس ۵ حفاظت می شود و در قالب سه رنگ آبی، سفید یخی و مشکی کهکشانی به بازار عرضه خواهد شد.

سه ظرفیت - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستارا استان گیلان - حافظه مختلف برای این گوشی در نظر گرفته شده که به شرح زیر هستند:

  • ۶ گیگابایت - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستارا استان گیلان - رم/ ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی: قیمت ۲۰۲ دلار
  • ۶ گیگابایت رم/ ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستارا استان گیلان - قیمت ۲۳۰ دلار
  • ۸ گیگابایت رم/ ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: قیمت ۲۵۵ دلار

ردمی نوت 9 پرو

زیر برند شیائومی در کنار مدل مکس از گوشی ردمی نوت 9 پرو نیز رونمایی کرد. تفاوت - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستارا استان گیلان - اصلی این دو موبایل در دوربین و زمان شارژ - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستارا استان گیلان - آنها عنوان شده است.

ردمی نوت 9 پرو به یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده که نصف رزلوشن مدل مکس است و دوربین اصلی آن نیز مانند مدل مکس چهارگانه است منتها با ترکیب حسگرهای متفاوت؛ یک حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی جای حسگر ۶۴ مگاپیکسلی را در این گوشی گرفته و در کنار آن یک سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، حسگر ماکرو ۵ مگاپیکسلی و حسگر عمق سنج ۲ مگاپیکسلی نیز دیده می شود.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستارا استان گیلان

ردمی نوت 9 پرو همچنین مانند مدل بزرگ تر به یک باتری ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که به جای ۳۳ وات با توان ۱۸ وات - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستارا استان گیلان - شارژ میشود.

باقی امکانات این گوشی مانند مدل مکس آن است؛ ردمی نوت 9 پرو به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی LCD با رزلوشن فول اچ دی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستارا استان گیلان - پلاس مجهز شده و توان پردازشی خود را از همان چیپست ۸ نانومتری اسنپدراگون 720G می گیرد. همچنین یک حسگر اثرانگشت نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده که در بخش جانبی آن کار گذاشته شده و طبق اعلام ردمی بدنه این موبایل نیز در برابر افشره آب مقاوم است.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستارا استان گیلان

ردمی نوت 9 پرو در قالب رنگ های آبی، سفید و مشکی و در قالب دو ترکیب حافظه و رم به بازار عرضه می شود:

  • ۴ گیگابایت رم/ ۶۴ گیگابایت - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستارا استان گیلان - حافظه داخلی: با قیمت ۱۷۵ دلار
  • ۶ گیگابایت رم/ ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: با قیمت ۲۱۵ دلار

نوت 9 پرو - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستارا استان گیلان - قرار است - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستارا استان گیلان - از این هفته به بازار هند عرضه شود - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستارا استان گیلان - ضمن - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آستارا استان گیلان - اینکه از طریق فروشگاه های شیائومی و آمازون نیز قابل خریداری خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone