🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  3. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  4. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  5. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22271.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

کنفرانس بیلد قربانی کرونا شد؛ بزرگترین رویداد مایکروسافت مجازی برگزار می‌شود

کنفرانس بیلد (Build) مایکروسافت از جدیدترین رویدادهای فناوری است که قربانی شیوع ویروس کرونا می شود. این شرکت قصد داشت کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود را اواخر اردیبهشت ماه سال آینده در شهر سیاتل برگزار ...

کنفرانس بیلد (Build) مایکروسافت از جدیدترین رویدادهای فناوری است که قربانی شیوع ویروس کرونا می شود. - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سرخرود استان مازندران - این شرکت قصد داشت کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود را اواخر - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سرخرود استان مازندران - اردیبهشت ماه سال آینده در شهر سیاتل برگزار کند، ولی شیوع ویروس غول فناوری را وادار کرد تا رویدادش را به صورت مجازی ارائه کند.

سخنگوی مایکروسافت با انتشار بیانیه ای گفت که امنیت کارکنان و بازدیدکنندگان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و این شرکت با توجه به توصیه های مقامات بهداشتی ایالت واشنگتن، کنفرانس بیلد را به شکل مجازی برای توسعه دهندگان به ارمغان می آورد.

مایکروسافت وعده داده اکوسیستم توسعه دهندگانش را در فرمت جدید گردهم می آورد تا فرصت یادگیری، برقراری ارتباط و کدنویسی در کنار یکدیگر فراهم شود.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سرخرود استان مازندران

کنفرانس بیلد با وجود - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سرخرود استان مازندران - تمرکز بر توسعه دهندگان، یکی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سرخرود استان مازندران - از بزرگ ترین رویدادهای سالانه مایکروسافت بوده و غول نرم افزاری از این فرصت برای نمایش آخرین تغییرات ویندوز، آفیس و دیگر نرم افزارها و خدمات خود استفاده می کند. - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سرخرود استان مازندران - پیش بینی می - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سرخرود استان مازندران - شود مایکروسافت در این رویداد جزئیات بیشتری را از نحوه اجرای - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سرخرود استان مازندران - برنامه ها در محصولات دو نمایشگره مبتنی بر اندروید و ویندوز - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سرخرود استان مازندران - 10X فاش کند.

شیوع ویروس کرونا سبب لغو شدن رویدادهای بزرگ در حوزه فناوری، مسابقات ورزشی و تجمعات دیگر در - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سرخرود استان مازندران - سال جاری میلادی شده - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سرخرود استان مازندران - است. چند روز قبل گوگل نیز مجبور - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سرخرود استان مازندران - شد بزرگترین رویداد سالانه خود یعنی کنفرانس Google I/O - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سرخرود استان مازندران - را کنسل کند.

لغو شدن رویدادها با وجود مختل کردن برنامه های شرکت ها، سبب ارتقای بهداشت عمومی و جلوگیری از گسترش ویروس می شود.

احتمالاً دیگر شرکت های بزرگ فناوری نیز در اقدامی مشابه رویداد خود را به شکل اینترنتی برگزار خواهند کرد. کنفرانس های تابستانه - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سرخرود استان مازندران - توسعه دهندگان محلی برای اعلامیه ها و اتفاقات بزرگ صنعت هستند و اهمیت زیادی برای توسعه دهندگان دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سیمین رخ نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
خوب هستید؟ آیا شما منطقه وزرا سرخرود هم سرویس دهی دارید.
پاسخ: بله در وزرا شهر سرخرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone