🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  2. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22275.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

هشدار بنیانگذار اینترنت نسبت به تبعیض علیه زنان در فضای آنلاین

تیم برنرز لی خالق اینترنت امروز به مناسبت ۳۱ ساله شدن وب نامه ای سرگشاده را منتشر کرد و در آن نسبت به عدم دسترسی زنان و دختران به اینترنت و همچنین آزار و اذیت ...

تیم برنرز لی خالق اینترنت امروز به مناسبت ۳۱ ساله - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - شدن وب نامه ای سرگشاده را منتشر کرد و در آن نسبت به عدم دسترسی زنان و دختران - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - به اینترنت و همچنین آزار و اذیت این - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - قشر در فضای آنلاین هشدار داد.

او در نامه اش اینطور آورده است:

اینترنت دردی از زنان و دختران دوا نمی کند. من به - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - شدت نگران هستم که این گروه خصوصا رنگین پوستان و زنان - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - اقلیت در فضای‌ آنلاین - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - آسیب ببینند. هر زن و مردی باید به این - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - مساله توجه کند چراکه برای داشتن یک جامعه سالم باید به حقوق زنان احترام گذاشته شود.

برنرز لی در نامه اش به مواردی اشاره کرده که حق زنان در آن نادیده گرفته شده است. نخستین مورد از نظر او دسترسی است. طبق اعلام بنیاد وب احتمال آنکه مردان به وب دسترسی داشته باشند ۲۱ درصد بیشتر از زنان است و در برخی موارد خصوصا نواحی جنوبی زمین این رقم حتی به ۵۲ درصد می رسد.

مسئله دیگری که در آمار و ارقام بنیاد وب دیده می شد خشونت و - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - آزار جنسیتی است که به میزان چشمگیری بر تجربه زنان و دختران در استفاده از اینترنت اثر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - گذاشته است.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان

طبق تحقیقی که توسط این بنیاد - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - و انجمن جهانی پیشاهنگان دختر انجام شده بالغ بر نیمی از زنان جوان خشونت در محیط آنلاین را تجربه می کنند و این خشونت از آزار و اذیت جنسی گرفته تا ارسال پیام های تهدید آمیز و انتشار عکس های خصوصی بدون رضایت آنها را در بر می گیرد. سوء استفاده آنلاین نتنها می تواند زنان و دختران را از اینترنت فراری دهد بلکه آنها را از حضور در محیط های کاری و درسی دور می - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - کند.

مشکل آخری که برنرز لی در نامه خود به آن اشاره کرده است تبعیض علیه زنان است که به صورت پنهانی در الگوریتم های هوش مصنوعی ترویج می شود. به گفته او هوش - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - مصنوعی با کمک دیتای جانبدارانه آموزش می بیند و نتیجه این - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - میشود که بسیاری سیستم - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - های خودکار مردان را به زنان ارجحیت می دهند و این - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - یعنی تکنولوژی به صورت مساوی به زن و مرد خدمت رسانی نمی کند.

بنیاد وب برای کنار زدن این مشکلات امروز میزبان نشستی با حضور نمایندگانی از شرکت های حوزه تکنولوژی و گروه های حامی حقوق دیجیتالی است تا راهکارهای لازم برای ایجاد تساوی حقوق زن و مرد در - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - فضای آنلاین ارائه نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone