🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  2. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22276.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

ترفند جدید هکرها برای سرقت فایل‌های سیستم: ارسال ایمیل جعلی آزمایش ایدز

به گفته محققان امنیتی هکرها با ارسال ایمیل جعلی با عنوان نتایج آزمایش ایدز، کامپیوتر قربانی را به بدافزار آلوده کرده و اطلاعات شخصی آنرا سرقت می کنند. بر اساس گزارش شرکت تحقیقاتی Proofpoint، هکرها ...

به گفته محققان امنیتی هکرها با ارسال ایمیل جعلی با عنوان نتایج آزمایش ایدز، کامپیوتر قربانی را به بدافزار آلوده کرده و اطلاعات شخصی آنرا سرقت می کنند.

بر اساس گزارش شرکت تحقیقاتی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کمیجان استان مرکزی - Proofpoint، هکرها با ارسال - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کمیجان استان مرکزی - ایمیل های فیشینگ و به کمک ابزار مخصوصی که به هکرهای دولتی چین و روسیه ربط داده شده، کامپیوتر قربانی را آلوده می کنند.

هکرها که هویت آنها هنوز مشخص نشده، ایمیل ها را از طرف - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کمیجان استان مرکزی - مرکز - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کمیجان استان مرکزی - پزشکی دانشگاه وندربیلت آمریکا (Vanderbilt University Medical Center) به کاربران ارسال می کنند. ایمیل ها حاوی بدافزاری به - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کمیجان استان مرکزی - نام «Koadic» هستند که قابلیت نفوذ به سیستم کاربر و سرقت فایل های آنرا دارد.

هکرها در قسمت عنوان ایمیل عبارت «نتیجه آزمایش پزشکی» را درج کرده و در متن آن از - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کمیجان استان مرکزی - کاربر می خواهند تا برای مطلع شدن از نتیجه آزمایش ایدز، سریع تر فایل اکسل مخربی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کمیجان استان مرکزی - که پیوست شده را باز کند. اگر کاربر ماکرو را فعال کند، ابزار - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کمیجان استان مرکزی - Koadic روی سیستم - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کمیجان استان مرکزی - نصب خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کمیجان استان مرکزی

به گفته محققان شرکت امنیتی یاد شده، Koadic در واقع - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کمیجان استان مرکزی - یک ابزار منبع باز برای محافظت از شبکه است و - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کمیجان استان مرکزی - به کاربر کنترل کامل به سیستم را می دهد. در سال های اخیر هکرهای وابسته به دولت روسیه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کمیجان استان مرکزی - و چین از این ابزار برای حمله به کاربران سوءاستفاده کرده اند.

به دام انداختن کاربران از طریق ارسال ایمیل های مربوط به مسائل پزشکی، یکی از روش های مورد علاقه هکرها برای حمله به کاربران است. پیش از این هکرها با سوءاستفاده از بحران کرونا کاربران را با ارسال ایمیل فیشینگ و ساخت سایت های آماری جعلی هدف قرار داده بودند.

محققان شرکت Proofpoint به کاربران توصیه کرده اند تا با ایمیل هایی که مربوط به مسائل پزشکی بوده و ادعا می کنند حاوی اطلاعات مهمی در مورد سلامت کاربر هستند، با - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کمیجان استان مرکزی - احتیاط بسیار بیشتری برخورد کنند. آنها از کاربران خواسته اند - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کمیجان استان مرکزی - تا فایل های پیوست این قبیل ایمیل ها را باز نکرده و شخصاً با پزشک خود صحبت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone