🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  3. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  4. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  5. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22270.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

مدل های جدید مک بوک پرو و ایر با کیبوردهای بهتر در راهند

سال گذشته بود که اپل با ارائه مک بوک پرو ۱۶ اینچی مشکل کیبورد این لپ تاپ را حل کرد و حالا به نظر می رسد که نوبت به دیگر مدل ها در سری پرو ...

سال گذشته بود که اپل با ارائه مک بوک پرو ۱۶ اینچی مشکل کیبورد این لپ تاپ را حل کرد و حالا به نظر می رسد که نوبت به دیگر مدل ها در سری پرو و ایر - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر پاوه استان کردستان - رسیده تا دستخوش چنین تغییری شوند.

همانطور که احتمالا در خبرها خوانده اید - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر پاوه استان کردستان - کیبوردهای اصطلاحا پروانه ای در مک بوک های مختلف اپل مسائل و مشکلات زیادی را - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر پاوه استان کردستان - برای کاربران به وجود آوردند و به همین خاطر بود که سال پیش شرکت - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر پاوه استان کردستان - کالیفرنیایی تعویض رایگان این کیبوردها را در دستور - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر پاوه استان کردستان - کار خود قرار داد.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر پاوه استان کردستان

وبسایت مک رومرز ضمن اشاره به گزارشی قدیمی تر از مینگ-چی کو پیش بینی کرده که اپل احتمالا یک نسخه ۱۴ اینچی از مک بوک پرو را عرضه می کند که جایگزین نسخه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر پاوه استان کردستان - ۱۳ اینچی می شود. این سایت خاطرنشان کرده که علیرغم شیوع کرونا ویروس کو معتقد است عملیات های کاری در کارخانجات تامین کنندگان اپل از اواخر ماه میلادی جاری بهبود قابل - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر پاوه استان کردستان - توجهی پیدا خواهد کرد و مسیر برای تولید انبوه مک بوک پرو و ایر جدید هموار می گردد.

پیشتر شایعه شده بود که اپل قصد دارد اواخر این ماه یک کنفرانس خبری ویژه را برگزار کند و در آن از آیفون ارزان قیمت تازه و مدل های جدید آیپد پرو - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر پاوه استان کردستان - رونمایی کند و حتی هدفون های روگوشی جدیدش را به نمایش بگذارد. با توجه به شیوع ویروس مهلک کرونا در آمریکا به نظر می رسد که زمان برگزاری این رویداد به تاریخ دیگری موکول شده است.

- تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر پاوه استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone