🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  3. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22280.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

تاثیر کرونا بر بازار مسکن؛ کاهش آگهی‌های ملکی در اسفند ماه

روند انتشار آگهی‌های ملکی از ابتدای اسفند امسال با کاهش روبرو بوده است. این در حالی است که آگهی‌هایی که از سوی مالکان خانه‌ها به صورت مستقیم منتشر می‌شوند، پس از کاهش یک‌هفته‌ای، دوباره روند ...

روند انتشار آگهی‌های ملکی از ابتدای اسفند امسال با - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کرمانشاه استان کردستان - کاهش روبرو بوده - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کرمانشاه استان کردستان - است. این در حالی است که آگهی‌هایی که از سوی مالکان خانه‌ها به صورت مستقیم منتشر می‌شوند، پس از کاهش یک‌هفته‌ای، دوباره روند افزایشی داشته است.

سامانه ملک رادار در گزارشی که تهیه کرده با بررسی آگهی‌های منتشر شده در پلتفرم‌های انتشار آگهی در دو هفته پایانی بهمن ماه و دو هفته ابتدای اسفند پی به این نتیجه برده که روند انتشار آگهی با کاهش چشمگیری همراه بوده است. آنطور که به نظر می‌رسد این کاهش هم در آگهی‌های منتشر شده از سوی مشاوران املاک و هم مالکان خانه‌ها دیده می‌شود؛ اما در هفته - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کرمانشاه استان کردستان - دوم اسفند، انتشار آگهی از سوی مالکان خانه‌ها مجدداً افزایشی شده، در صورتی که آگهی‌های مشاوران املاک همچنان روند - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کرمانشاه استان کردستان - کاهشی داشته است.

گرچه به طور قطع نمی‌توان کاهش تعداد آگهی‌ها را تنها به شیوع ویروس کرونا در کشور مرتبط دانست و عوامل متعددی از جمله نزدیک شدن به پایان سال در این زمینه نقش داشته‌اند اما در نهایت بررسی‌های ملک رادار نشان می‌دهد در هفته ابتدایی اسفند آگهی‌های منتشر شده از سوی مالکان، بیش از ۳۳۰۰ مورد کمتر از هفته آخر بهمن بوده‌اند. گفتنیست در همین زمان آگهی‌های مشاوران املاک نیز بیش از ۷۵۰۰ مورد کاهش را نشان می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر کرمانشاه استان کردستان

اما در هفته دوم اسفند، آگهی‌های مالکان دوباره افزایشی شده و به میزان هفته سوم بهمن رسیده؛ از آن سو روند کاهش آگهی‌های مشاوران و املاکی‌ها همچنان کاهش داشته است. بدین ترتیب می‌توان گفت کل روند انتشار آگهی ملکی در استان‌های تهران - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کرمانشاه استان کردستان - و البرز و منطقه خراسان، از ابتدای اسفند تاکنون کمتر شده است و  این روند کاهشی را می‌توان به شیوع ویروس کرونا در کشور، قرار گرفتن ایران در لیست سیاه FATF و همچنین همانطور که گفته شد؛ نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، نسبت داد.

ملک‌رادار هفته گذشته اعلام کرد به منظور کمک به مشاوران املاک و شهروندان، استفاده از سرویس مشتری‌یاب خود را تا پایان سال رایگان می‌کند. بدین - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کرمانشاه استان کردستان - ترتیب مشاوران املاک می‌توانند بدون خارج شدن از خانه و - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کرمانشاه استان کردستان - حضور در - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کرمانشاه استان کردستان - بنگاه‌های ملکی، فعالیت‌های خود را ادامه دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone