🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22278.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

ضربه مهلک مایکروسافت به بات نت روسی Necurs

یک عملیات مجرمانه سایبری که میلیون ها کامپیوتر در سراسر دنیا را تحت تاثیر قرار داده بود و فعالیت هایی چون ارسال اسپم، سرقت اطلاعات و گسترش بدافزار را از طریق آنها رقم زده بود ...

یک عملیات مجرمانه سایبری که میلیون ها کامپیوتر در سراسر دنیا را تحت تاثیر قرار داده بود و فعالیت هایی چون ارسال اسپم، سرقت اطلاعات و گسترش بدافزار را از طریق آنها رقم زده بود اخیرا شناسایی و مختل شده است.

محققان امنیتی در راستای برچیدن این عملیات مجرمانه بات نت Necurs را شناسایی کردند که از سال ۲۰۱۲ تاکنون بیش از ۹ میلیون کامپیوتر را آلوده کرده است و ظاهرا از طریق هکرهای روسی هدایت و برنامه ریزی می شده. این بات نت طی هفته اخیر در چارچوب پروژه ای مشترک با همکاری مایکروسافت شناسایی و ضربه سختی به آن وارد شد.

بات نت در واقع گروهی از دستگاه های الکترونیکی آلوده به بدافزار است که می توانند به صورت ریموت وارد عملیات های مشترک برای حمله به کامپیوترهای دیگر شوند و - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر زرین شهر استان اصفهان - کلاهبرداری های بزرگی را رقم بزنند یا حتی دیتای کاربران را سرقت کنند.

حالا خبر رسیده کارشناسان عاملان بات نت Necurs را - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر زرین شهر استان اصفهان - شناسایی کرده اند و متوجه شده اند که - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر زرین شهر استان اصفهان - آنها در ازای دریافت پول دسترسی به این بات نت عظیم را در اختیار مجرمان سایبری - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر زرین شهر استان اصفهان - دیگر قرار می - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر زرین شهر استان اصفهان - داده اند.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر زرین شهر استان اصفهان

علاوه بر این، ارتباط این شبکه به شماری از فعالیت های مجرمانه سالیان اخیر از جمله کلاهبرداری های بازار سهام، ایمیل های جعلی  انبوه از سوی شرکت های داروسازی، بدافزارهای مالی و باج افزارها ثابت - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر زرین شهر استان اصفهان - شد.

تام برت معاون سازمانی واحد امنیت و اعتماد مشتریان در مایکروسافت از بات نت Necurs به عنوان یکی از بزرگترین شبکه ها در اکوسیستم تهدیدهای ایمیلی اسپم یاد کرد و فاش ساخت که این - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر زرین شهر استان اصفهان - شبکه طی ۸ - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر زرین شهر استان اصفهان - سال اخیر در تمامی کشورهای دنیا قربانی داشته است.

هر کامپیوتر آلوده در شبکه Necurs بالغ بر ۳.۸ میلیون ایمیل اسپم ارسال کرده است

مایکروسافت همچنین اعلام کرد که در طول دوره ۵۸ روزه نظارت بر این شبکه یک کامپیوتر آلوده Necurs بالغ بر ۳.۸ میلیون ایمیل اسپم - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر زرین شهر استان اصفهان - را برای ۴۰.۶ میلیون قربانی بالقوه خود ارسال کرده است.

غول نرم افزاری آمریکا برای این منظور به تحلیل تکنیک مورد استفاده Necurs - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر زرین شهر استان اصفهان - برای ایجاد دامین های جدید از - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر زرین شهر استان اصفهان - طریق یک الگوریتم خاص پرداخت و بیش از شش میلیون دامنه ای که قرار بود توسط - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر زرین شهر استان اصفهان - کامپیوترهای آلوده این شبکه طی ۲۵ ماه آتی ساخته شوند را حدس زد. مایکروسافت در ادامه این دامنه ها را به رجیستری های مربوطه در کشورهای مختلف - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر زرین شهر استان اصفهان - اطلاع داد تا از راه اندازی وبسایت های آلوده روی آنها جلوگیری شود.

یکی دیگر از شرکت هایی که در این عملیات به مایکروسافت کمک کرد BitSight نام دارد که در زمینه امنیت سایبر فعالیت می کند.

این شرکت آمریکایی در تحلیل های خود دریافت که Necurs تحت کنترل تنها یک گروه از مجرمان سایبری است و ۹۰ درصد بدافزارهای ایمیلی بین سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ توسط این شبکه منتشر شده اند.

تاکنون - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر زرین شهر استان اصفهان - ۱۱ بات نت متعلق به Necurs کشف شده که چهار مورد آنها بیشترین میزان فعالیت را داشته اند و ۹۵ درصد کل آلودگی ها - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر زرین شهر استان اصفهان - از طریق آنها انجام شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone