🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  3. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22273.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

وصل خطوط قطع یکطرفه همراه اول؛ تماس ۶۰ هزار بهورز رایگان شد

شیوع کرونا در کشور خیلی ها را خانه نشین کرده و حالا بسیاری از اموری که تا پیش از این از طریق مراجعه حضوری رفع میشد به صورت مجازی انجام می گیرد. در همین راستا ...

شیوع کرونا - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کردکوی استان گلستان - در کشور خیلی ها را خانه نشین کرده و حالا بسیاری از اموری که تا پیش از این از طریق مراجعه حضوری رفع میشد به صورت مجازی انجام می گیرد. در همین راستا همراه اول اعلام کرده که در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود و پاسخگویی به نیاز مشترکان تمامی خطوط دائمی که به دلیل عدم پرداخت صورتحساب بهمن قطع شده بودند را وصل می کند.

همچنین در راستای حمایت - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کردکوی استان گلستان - از بهورزانی که در خطوط اول مقابله با کرونا هستند، هزینه تماس های تلفنی ۶۰ هزار بهورز وزارت بهداشت نیز رایگان اعلام شد.

بیانیه این شرکت به شرکت زیر است:

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کردکوی استان گلستان - ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول در راستای مسئولیت اجتماعی و با توجه به نیاز مشترکان به ارتباط در این روزهای حساس به دلیل شیوع ویروس کرنا، تمامی خطوط دائمی که به دلیل عدم پرداخت - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کردکوی استان گلستان - صورتحساب پایان دوره بهمن ماه قطع یکطرفه شده بودند را - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کردکوی استان گلستان - وصل کرد تا این دسته - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کردکوی استان گلستان - از مشترکان - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کردکوی استان گلستان - نیز بدون دغدغه، از ارتباط در شبکه پایدار همراه اول بهره مند شوند. همراه اول پیش از این نیز با اختصاص ٣٠ میلیارد ریال به ساخت و تجهیز یک - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کردکوی استان گلستان - بیمارستان سیار و افزایش ٢٠ درصدی ظرفیت شبکه جهت تأمین نیاز مشترکان برای دورکاری و آموزش از راه دور در این راستا اقدام کرده بود.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کردکوی استان گلستان - ایران، با آغاز طرح بسیج ملی مدیریت مبارزه با بیماری کرونا، اپراتور اول در راستای مسؤولیت اجتماعی، تماس ۶۰ - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کردکوی استان گلستان - هزار مراقب سلامت و بهورز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سطح کشور را به منظور آموزش، پیشگیری و مراقبت از خانوارهای ایرانی رایگان کرد.

بر اساس این اطلاعیه، به منظور ایجاد امکان دورکاری بهورزان از یک سو و نیز اعتمادسازی و جلوگیری - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کردکوی استان گلستان - از سوء استفاده های احتمالی از سوی دیگر، راهکار نوینی ارائه شده است تا مراقبین سلامت و بهورزان - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کردکوی استان گلستان - وزارت بهداشت بتوانند با استفاده از سیمکارت همراه اول خود، بدون آشکار شدن شماره هایشان، با خانوارهای هدف به صورت رایگان تماس بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone