🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  3. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  5. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34157.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

تاریخ عرضه و قیمت موبایل سونی اکسپریا XZ3 اعلام شد

با وجود اندک بهبودهای سخت افزاری به وجود آمده نسبت به اکسپریا Z2 و مشخصاتی که اکسپریا XZ3 را در جایگاهی پایین تر از XZ2 Premium قرار می دهد، باور کردن قیمتی که سونی برای ...

با وجود اندک بهبودهای - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - سخت افزاری به وجود آمده نسبت به اکسپریا Z2 و مشخصاتی که اکسپریا XZ3 را در جایگاهی پایین تر از XZ2 Premium قرار می دهد، باور کردن قیمتی که سونی برای پرچمدار تازه معرفی شده اش در نظر گرفته چندان راحت نیست.

سونی تصمیم گرفته قیمت 899 دلار را برای اکسپریا XZ3 - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - برگزیند که اندکی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - غیرمعقول به نظر می رسد و احتمالاً کمکی به وضعیت نابسامان واحد موبایل این کمپانی نخواهد کرد. اکسپریا XZ3 نخستین موبایلی است که به نمایشگر QHD+ HDR OLED مجهز شده و از تکنولوژی پردازش تصویر براویا هم بهره - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - می برد. سونی معمولاً پرچمدارانش را به پنل های LCD تجهیز - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - می کند اما این بار - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ترجیح - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - داده به سراغ پنل اولدی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - با استانداردهای HDR برود که زیبایی خاصی به نمایشگر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - می بخشند.

تمام این ها بدان معناست که خود دستگاه ابعاد بسیار بزرگی دارد؛ زیرا خبری از بریدگی نمایشگر نیست و حاشیه های بالایی و پایینی با معیارهای امروزی بسیار قطور هستند. البته این ضخامت، بهایی بوده که باید به خاطر اسپیکرهای بهبودیافته S Front Surround پرداخت می شد.

باقی مشخصات سونی اکسپریا XZ3 تمام آن چیزی است که از یک پرچمدار انتظار دارید. بنابراین احتمالاً باید بخشی از - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تقصیر را به گردن صنعتی انداخت که با قیمت گذاری های نجومی، سونی را هم به انتخاب چنین برچسب قیمتی برای XZ3 مجبور کرده. اکسپریا XZ3 قرار است - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - در روز 17 اکتبر (25 مهرماه) روانه بازار شود و پیش فروش آن هم از روز 24 سپتامبر (دوم مهرماه) آغاز می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone