🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  2. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  3. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43260.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

بیل گیتس و جف بزوس در مقابل کسب و کار حمل کالای اوبر متحد می شوند

موفقیت اپلیکیشن های درخواست تاکسی باعث شده کارآفرینان و شرکت های بزرگ، از مدل مشابهی برای کسب و کار درخواست کامیون های باری استفاده کنند که در این میان شرکت اوبر نیز به عنوان دارنده ...

موفقیت اپلیکیشن های درخواست تاکسی باعث شده کارآفرینان و شرکت های بزرگ، از مدل مشابهی برای کسب و کار درخواست کامیون های باری استفاده کنند که در این میان شرکت اوبر نیز به عنوان دارنده یکی از موفق ترین تجارت های درخواست تاکسی، خدمات «Uber Freight» را به راه انداخته است.

Convoy تا کنون 80 میلیون دلار سرمایه جذب کرده است

اما سرویس مذکور رقبایی نیز در بازار دارد که به خصوص یکی از آنها موفق شده توجه ثروتمندان زیادی را به خود جلب نماید؛ کمپانی «Convoy» که دو سال پیش در سیاتل تاسیس شده، حالا شاهد سرمایه گذاری افراد قدرتمندی مانند بیل گیتس و جف بزوس (مدیر عامل آمازون) بوده و طبق آخرین آمار، مجموع سرمایه گذاری ها در آن به 80 میلیون دلار می رسد.

البته شاید - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - چنین ارقامی برای ثروتمندترین افراد جهان چندان بزرگ به نظر - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نرسد اما نکته اینجاست که یک استارتاپ کوچک موفق شده در - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - طول 2 سال، سرمایه هنگفتی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - جذب کرده و با رهبر اصلی بازار یعنی اوبر رقابت کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

نحوه عملکرد سرویس نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بسیار ساده است؛ راننده کامیون اپلیکیشن مربوط را باز کرده و مانند خدمات درخواست تاکسی، با توجه به مبدا، مقصد، نوع بار و قیمت پیشنهادی، کار حمل کالاهای مختلف را به عهده - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - می گیرد.

گفتنی است بر اساس آمارها، تجارت حمل و نقل جاده ای توسط کامیون در ایالات متحده ارزشی در حدود 800 میلیارد دلار داشته و اتفاقاً بهره وری پایینی دارد. طبق گفته های مدیر عامل Convoy، کامیون های حمل بار در 30 درصد از مواقع کاملاً خالی هستند که گسترش خدمات شرکت مذکور، می تواند با برقراری ارتباط میان این راننده ها و مشتریان، به کاهش هزینه ها و آلودگی ها کمک کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone