🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  2. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  3. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  5. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43261.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

فاکسکان کارخانه ای 10 میلیارد دلاری در آمریکا می سازد

شرکت فاکسکان، بزرگترین تولیدکننده وسایل الکترونیکی دنیا امروز از ساخت کارخانه ای برای تولید پنل های ال سی دی در ویسکانسین آمریکا خبر داد. این خبر امروز در جریان رویدادی با حضور تری گو مدیر ...

شرکت فاکسکان، بزرگترین تولیدکننده وسایل الکترونیکی دنیا امروز از ساخت کارخانه ای برای تولید پنل های ال سی دی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - در ویسکانسین آمریکا خبر داد. این خبر امروز در جریان رویدادی با حضور - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - تری گو مدیر - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - فاکسکان و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برگزار شد. دونالد ترامپ از زمان تحویل گرفتن مسند ریاست جمهوری تا به - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - امروز بسیاری از شرکت های داخلی و - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - خارجی را به سرمایه گذاری در خاک آمریکا ترغیب کرده است.

فاکسکان قرار است مبلغ ۱۰ میلیارد دلار را طی سه سال آینده روی این کارخانه سرمایه گذاری کند که حداقل ۳ هزار شغل در آمریکا به وجود خواهد آورد. کابینه ترامپ می گوید سرمایه گذاری فاکسکان و ساخت کارخانه های جدید در ایلینوی، ایندیانا و میشیگان در نهایت می تواند منجر به ایجاد ۱۳ هزار شغل شود.

این پنل ها که در کارخانه ویسکانسین تولید می شوند، قرار است فقط - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - برای تلویزیون های شرکت شارپ مورد استفاده قرار گیرد. هون های، کمپانی مالک فاکسکان، درصدی از سهام شارپ را سال گذشته با قیمت ۳.۵ میلیارد دلار خریداری کرد. با - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - توجه به اینکه آمریکا بزرگ ترین بازار شارپ محسوب می - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - شود، منطقی است که شارپ و فاکسکان بخواهند از هزینه های تولید کاسته - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - و محصولات را ارزان تر تولید کنند.

این خبر درست یک روز پس از مصاحبه ترامپ با وال - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - استریت ژورنال منتشر می شود که او گفت مدیر عامل اپل به او قول داده تا «سه کارخانه بزرگ، کارخانه های زیبا» در آمریکا بسازد. در حرکتی عجیب اما اپل - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - در مورد مکالمه میان مدیرعامل خود و رئیس جمهوری آمریکا صحبتی نکرد و پاسخی به پرسش خبرنگاران نداد. با این حال کوک چند ماه پیش در گفتگو با CNBC اعلام کرده بود که اپل قصد سرمایه گذاری ۱ میلیارد دلاری برای تولیدات بومی دارد.

فاکسکان سالانه ۱.۳ میلیون نفر در سراسر دنیا را به استخدام خود در می آورد و نقشی کلیدی در ساخت آیفون های اپل و محصولات برندهای بزرگ دنیا ایفا می کند. با این حال مقر اصلی شرکت در تایوان بوده و عمده فعالیت هایش در چین صورت می گیرد. در سال ۲۰۱۳ اولین بار فاکسکان به سرمایه گذاری در آمریکا علاقه نشان داد که ثمری نداشت. یک سال بعد نیز آقای گو اعلام کرد که می خواهد برای کاهش هزینه تولید تلویزیون ها، در آمریکا سرمایه گذاری کند. گو در بیانیه ای گفت این یکی از چندین کارخانه است - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - که - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - قصد دارند در آمریکا بسازند.

- تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone