🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  2. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  3. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  4. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  5. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43257.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

گزارش مالی ال جی از افزایش درآمد عملیاتی و کاهش زیاندهی بخش موبایل حکایت دارد

کسب و کار بخش موبایل ال جی اوضاع مساعدی ندارد، خصوصا بعد از اعلام آنکه ال جی جی ۶ فروش خیلی خوبی نداشته. ال جی الکترونیکس در گزارش مالی فصل دوم سال ۲۰۱۷ خود، درآمد ...

کسب و کار بخش موبایل ال جی اوضاع مساعدی ندارد، خصوصا بعد از اعلام آنکه ال جی جی ۶ فروش خیلی خوبی نداشته. ال جی الکترونیکس در گزارش مالی فصل دوم سال ۲۰۱۷ خود، درآمد عملیاتی ۵۸۸.۲ میلیون دلاری شرکت را از مجموع کل درآمد ۱۲.۸۹ میلیارد دلاری اعلام کرده. در حالی که درآمد عملیاتی شرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ۱۴ درصد افزایش داشته، اما ضرر ۱۱۷.۲۷ میلیون دلاری بخش موبایل دردسر ساز شده است.

سه ماهه چالش برانگیز ال جی منجر به این شد که شرکت فروش موبایل های خود را اینگونه توصیف کنید: «فروش اسمارتفون های پریمیوم ضعیف تر از انتظار بوده و هزینه تولید قطعات نیز افزایش یافته.»

در فصل پیشین، میزان ارائه موبایل توسط ال جی ۱۰ درصد افزایش یافت و به ۱۴.۸ میلیون واحد رسید. اما در مورد میزان جی ۶ ارائه شده به بازار، هنوز حرفی به میان نیامده است و مشخص نیست.

در اصل، ضرر امسال به این مفهوم نیست - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - که جی ۶ فروش بدتری نسبت به جی ۵ داشته. برعکس، عملکرد بخش موبایل امسال بهتر از سال قبل بوده و ضرر ۱۳۲.۱ میلیون دلاری حالا به ۱۱۷.۲۷ میلیون دلار کاهش یافته است.

خبرهای خوبی هم از آمریکای شمالی می رسد. با توجه به قیمت مناسب موبایل های ال جی، مردم این منطقه حالا علاقه بیشتری - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به خرید محصولات کمپانی کره ای پیدا کرده اند و ۱۳ درصد شاهد رشد فروش ال جی در این ناحیه هستیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone