🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  2. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  3. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  4. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43265.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

گزارش مالی فیسبوک؛ درآمد 9.3 میلیارد دلاری با عبور از مرز 2 میلیارد کاربر

فیسبوک به تازگی گزارش مالی خود از سه ماهه دوم سال جاری میلادی را منتشر کرده و نتایج، به همان خوبی هستند که پیش بینی می شد. این شبکه اجتماعی اوایل تابستان از مرز 2 ...

فیسبوک به تازگی گزارش مالی خود از سه ماهه دوم سال جاری - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - میلادی را منتشر کرده و نتایج، به همان - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - خوبی هستند که پیش بینی می شد. این شبکه اجتماعی اوایل تابستان - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از مرز 2 میلیارد کاربر فعال در ماه عبور کرد و 1.3 میلیارد نفر هر روز از نرم افزار آن استفاده می کنند. کمپانی مورد اشاره توانسته از این مشتریان خود، 9.3 میلیارد دلار درآمد کسب کرده و به سود خالص 3.89 میلیارد دلاری - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - برسد؛ یعنی 71 درصد بیشتر نسبت - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - به همین بازه زمانی طی سال گذشته میلادی.

تنها نقدی که می توان به گزارش مالی فیسبوک وارد کرد، کاهش نرخ رشد - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - درآمد و - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - سود است. اما هرچه کمپانی ها با ارقام درشت - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تر سر و کله بزنند، - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - چنین امری طبیعی تر خواهد بود. فیسبوک بارها هشدار داده که انتظار دارد نرخ رشد طی امسال کاهش یابد؛ زیرا از جایی به بعد، دیگر نمی توان تبلیغات بیشتری را به نیوز فید آورد و کاربران را از دست نداد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک در جلسه خود با سرمایه گذاران گفت که امید دارد کمپانی بتواند روش های تهاجمی تری برای دریافت تبلیغات و درآمدزایی از محصولات مختلف بیابد؛ محصولاتی نظیر اپلیکیشن مسنجر و پیام رسان واتس اپ که هر دو بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه دارند.

فیسبوک همچنین برنامه هایی تهاجمی برای حوزه - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ویدیو، ساخت محتویات اورجینال و سریال های اپیزودیک دارد که ظاهراً از ماه آتی میلادی شروع به کار می کند. سوال بزرگ این است که آیا کاربران فیسبوک از سه ماهه آتی با استقبال از این محتویات ویدیویی، باعث - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - افزایش درآمد شرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - می شوند یا خیر.

در - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نهایت گفتنی است که گسترش فعالیت های فیسبوک در زمینه تحقیق و توسعه باعث کاهش سوددهی این شرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نشده. فیسبوک تا پایان ماه ژوئن 20,658 کارمند داشت که نسبت به سال گذشته، از رشد 47 درصدی حکایت دارد و بودجه واحد تحقیق و توسعه هم 25 درصد نسبت به همین بازه در سال 2016 بیشتر بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone