🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  2. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  3. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  4. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  5. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43267.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

میزو پرو 7 و پرو 7 پلاس با نمایشگر ثانویه و دوربین دوگانه معرفی شدند

کمپانی میزو بالاخره پرده ها را کنار زد و موبایل های «پرو 7» و «پرو 7 پلاس» را معرفی کرد. ویژگی منحصر به فرد این دو دستگاه، حضور نمایشگر امولد ثانویه 2 اینچی در پشت ...

کمپانی میزو بالاخره پرده ها را کنار زد و موبایل های «پرو 7» و «پرو 7 پلاس» را معرفی کرد. ویژگی منحصر به فرد این دو دستگاه، حضور نمایشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - امولد ثانویه 2 اینچی در - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - پشت بدنه است که از آن برای - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مشاهده نوتیفیکیشن ها، کنترل پخش موسیقی، و البته ثبت تصاویر سلفی با دوربین اصلی استفاده می شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

دوربین اصلی این دستگاه به دو سنسور 12 مگاپیکسلی سونی (مدل IMX386) مجهز شده که یکی از آنها تمام رنگ و دیگری - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مونوکروم (تک رنگ است). گشودگی دیافراگم این دوربین ها برابر f/2.0 بوده و ترکیب تصاویر دو دوربین می تواند - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - عملکرد فوق العاده ای را در - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شرایط نوری ضعیف یا حالت HDR به بار بیاورد. در جلوی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دستگاه هم شاهد دوربین سلفی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - 16 مگاپیکسلی هستیم.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

تفاوت اصلی دو موبایل مورد بحث در سخت افزار اصلی آنهاست. «میزو پرو 7 پلاس» - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نخستین تلفن همراه مجهز به چیپست 10 نانومتری هلیو X30 ساخت کمپانی مدیاتک محسوب می شود که 10 هسته پردازشی را در - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - خود جای داده. در مقابل، «میزو پرو 7» با چیپست میان رده هلیو P25 به دست خریدار می رسد، هرچند احتمال عرضه این مدل با چیپست هلیو X30 نیز وجود دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

کمپانی میزو مقدار 4 گیگابایت حافظه رَم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی را برای مدل «پرو 7» در نظر گرفته، اما این ارقام در مدل «پرو 7 پلاس» به ترتیب به 6 و 128 گیگابایت می رسند. همچنین نمایشگر 5.7 اینچی و سوپر امولد مدل پلاس رزولوشن QHD را ارائه می دهد، در حالی که مدل استاندارد به نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن تمام اچ دی مجهز شده.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

به خاطر اختلاف ابعاد، طبیعیست که مدل بزرگ - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تر باتری قوی تری هم داشته باشد. کمپانی میزو باتری های 3500 و 3000 میلی آمپر - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ساعتی را به ترتیب در «پرو 7 پلاس» و «پرو 7» - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - قرار داده که از فناوری شارژ سریع mCharge نیز برخوردارند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

از دیگر مشخصات این دو موبایل زیبا و منحصر به فرد - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - می توان به جک 3.5 میلیمتری هدفون، پردازشگر صوتی اختصاصی برای - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - افزایش کیفیت صدا، و رابط کاربری Flyme مبتنی بر اندروید 7.0 اشاره کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

گفتنیست میزو پرو 7 و 7 پلاس به ترتیب با قیمت 430 و 530 - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دلار از پنجم آگوست (14 مرداد ماه) به فروش می رسند، اما همچون همیشه تهیه آنها در خارج از کشور چین با دشواری همراه خواهد بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone