🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  5. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15015.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

بنیانگذار هواوی: برای کاهش تاثیر تحریم‌های آمریکا باید روی توسعه نرم افزار تمرکز کنیم

«رن ژنگفی»، بنیانگذار و مدیرعامل هواوی در یادداشتی داخلی به کارمندان شرکت اعلام کرد که توسعه حوزه نرم افزار می‌تواند آینده این شرکت را تغییر دهد و به کاهش تاثیر تحریم‌های آمریکا کمک کند. مدیرعامل ...

«رن ژنگفی»، بنیانگذار و مدیرعامل هواوی در یادداشتی داخلی به کارمندان شرکت اعلام کرد که توسعه حوزه نرم افزار می‌تواند آینده این شرکت را تغییر دهد و به کاهش تاثیر تحریم‌های آمریکا - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان - کمک کند.

مدیرعامل هواوی از کارمندان این غول فناوری چینی خواسته تا روی توسعه نرم افزار تمرکز کنند و با توجه به اینکه این حوزه خارج از تحریم‌های آمریکاست، در نتیجه می‌تواند به عنوان یکی از اصلی‌ترین راهکارها - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان - در پیش گرفته شود.

به گزارش رویترز، ژنگفی در یادداشتی داخلی به کارمندان خود صراحتا اعلام کرده که هواوی باید روی توسعه نرم افزار تمرکز کند تا بتواند  استقلال بیشتری را - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان - تجربه کرده و تاثیر تحریم‌ها را کاهش دهد.

حوزه نرم افزار خارج از - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان - تحریم‌های ایالات متحده محسوب می‌شود و می‌تواند راه فراری برای - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان - این - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان - شرکت در برابر تحریم‌ها ایجاد کند. - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان - قرارگیری نام این شرکت در فهرست تحریم‌های ایالات متحده باعث شده هواوی در تولید - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان - انبوه بسیاری از محصولات سخت افزاری با مشکلات روبرو شود.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان

چینی‌‌ها برای حل مشکلاتی که به تبع تحریم‌ها برایشان به وجود آمد، راهکارهای بسیاری را در پیش گرفتند. با توجه به - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان - اینکه دولت بایدن نیز تصمیمی مبنی بر لغو تحریم‌های دولت ترامپ در پیش نگرفته، هواوی باید راهکارهای دیگری را نیز مورد - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان - توجه قرار دهد. هرچند ایالات متحده اقدامات خود را علیه شرکت‌های چینی دیگری مانند شیائومی کاهش داده ولی این اتفاق برای هواوی نیفتاده است.

براساس گزارش منتشر شده، ژنگفی اعلام کرده که این شرکت می‌تواند روی نرم افزارهایی مانند MindSpore، سیستم عامل ابری مبتنی بر هوش مصنوعی و سیستم عامل هارمونی برای دستگاه‌های مختلف تمرکز کند.

گفته می‌شود هواوی قصد دارد در بازارهای دیگری غیر از - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان - ایالات متحده آمریکا نیز وارد میدان رقابت شود. به گزارش رویترز، رن ژنگفی در یادداشتش گفته: «زمانی که بر بازارهای اروپا، آسیا-اقیانوسیه و آفریقا تسلط پیدا کردیم، اگر استانداردهای - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان - آمریکا با استانداردهای ما مطابقت نداشته باشد و - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان - ما کماکان نتوانیم در - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر هیدج استان زنجان - بازار آمریکا وارد شویم، در این صورت ایالات متحده نیز نمی‌تواند وارد قلمرو ما شود.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone