🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  5. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19018.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

توسعه جوهری که پرینت سه بعدی استخوان با سلول زنده را در دمای اتاق ممکن می‌کند

پژوهشگران دانشگاه «نیو ساوت ولز» استرالیا به تازگی موفق به توسعه یک جوهر مبتنی بر سرامیک شده‌اند که امکان پرینت سه بعدی قسمت‌های مختلف استخوان با سلول‌های زنده را برای جراحان فراهم می‌کند. از این ...

پژوهشگران دانشگاه «نیو ساوت ولز» استرالیا به تازگی موفق به توسعه یک جوهر مبتنی بر سرامیک شده‌اند که امکان پرینت سه بعدی قسمت‌های مختلف استخوان با سلول‌های زنده را برای جراحان فراهم می‌کند. از این استخوان‌ها - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هشتپر استان گیلان - می‌توان در طول جراحی برای ترمیم بافت‌های آسیب‌دیده استفاده کرد.

پرینتر سه بعدی مورد استفاده برای این هدف از جوهر - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هشتپر استان گیلان - مخصوص ساخته شده از «کلسیم فسفات» استفاده می‌کند که پژوهشگران آن را جوهر «COBICS» نامگذاری کرده‌اند. با این جوهر می‌توان ساختارهای شبیه به استخوان ایجاد کرد که تنها در طی چند دقیقه سفت می‌شود.

در گذشته با ایده‌های - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هشتپر استان گیلان - مختلفی برای پریتنت موادی مشابه با استخوان روبه‌رو شده‌ایم، با این حال برای اولین بار این مواد می‌توانند در دمای اتاق و با سلول‌های زنده ساخته شوند و هیچ‌گونه مواد شیمیایی و تشعشع نامناسب ندارند. به باور پژوهشگران می‌توان از این ماده جدید در دنیای پزشکی استفاده زیادی کرد چرا که تقاضای بالایی برای بافت استخوان وجود دارد.

به گفته محققان، این جوهر از فناوری‌های امروزی پیشرفته‌تر است و فناوری جوهر را با سلول‌های زنده ترکیب می‌کند. پیش از معرفی اختراع جدید، اگر بیماری به ماده‌ای شبیه به استخوان برای تعمیر بافت استخوان نیاز داشت، کادر درمان مجبور بود آن را در آزمایشگاه با استفاده از یک کوره دما بالا و مواد - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هشتپر استان گیلان - شیمیایی سمی بسازد.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هشتپر استان گیلان

پس از تولید این ماده در آزمایشگاه، شاهد انتقال آن به محیط کلینیکی بودیم، جایی که چندین بار مورد شستشو قرار می‌گیرد و سپس سلول‌های زنده به آن اضافه می‌شود. با این حال فناوری جدید می‌تواند ماده را با استفاده از سلول‌های زنده و مشابه بافت استخوان - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هشتپر استان گیلان - بیمار بسازد. این ساختار در فرایند پرینت به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هشتپر استان گیلان - سلول‌های زنده مجهز می‌شود - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هشتپر استان گیلان - و در آینده نیازی به افزودن سلول‌های زنده به آن نخواهد بود.

جوهر - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هشتپر استان گیلان - مورد استفاده برای پرینت، از نظر شیمیایی ساختاری مشابه با استخوان دارند. با توجه به تمام ویژگی‌های این - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هشتپر استان گیلان - فناوری جدید، این احتمال وجود دارد که آینده پرینترها سه بعدی تبدیل به یکی از تجهیزات استاندارد اتاق‌های عمل شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone