🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  5. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28603.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات فنی و نمونه تصاویر ثبت شده با وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو منتشر شد [به روز رسانی]

کمتر از دو هفته به مراسم رونمایی رسمی از وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو در تاریخ 24 اردیبهشت باقی مانده و حالا مشخصات فنی این دو گوشی منتشر شده است. [digipullqoute place="right"]وان ...

کمتر از دو هفته به مراسم رونمایی رسمی از وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو در تاریخ 24 اردیبهشت باقی مانده و حالا مشخصات فنی این دو گوشی منتشر شده است.

وان پلاس یک نسخه 5G هم از مدل پرو عرضه می‌کند

نسخه معمولی وان پلاس 7 با دوربین دوگانه و بریدگی نمایشگر، اندکی کوچک تر از نسخه پرو بوده و همان طور که در جدول - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سرعین استان اردبیل - زیر مشاهده می کنید، باتری پرظرفیت تری دارد. با این حال هر - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سرعین استان اردبیل - دو گوشی از شارژر 30 واتی فوق سریع - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سرعین استان اردبیل - با پورت USB-C به همراه پنل نمایشگر AMOLED، چیپست اسنپدراگون 855، اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر و اندروید 9 پای با پوسته Oxygen O بهره می برند که تفاوت های این دو تلفن هوشمند را در ادامه ملاحظه خواهید کرد:

مدل

وان پلاس 7

وان پلاس 7 پرو

نمایشگر

6.2 اینچی - 60Hz

 6.64 اینچی - 90Hz

رم

6 گیگابایت

10 گیگابایت

دوربین عقب 1

48 مگاپیکسل

48 مگاپیکسل

دوربین عقب 2

8 مگاپیکسل تله فوتو

8 مگاپیکسل تله فوتو

دوربین عقب - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سرعین استان اردبیل - 3

ندارد

16 - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سرعین استان اردبیل - مگاپیکسل فوق عریض

دوربین سلفی

داخل بریدگی

جهنده

باتری

4150 میلی آمپر ساعت

4000 میلی آمپر ساعت

لازم به ذکر است که مدل پرو - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سرعین استان اردبیل - در نسخه 5G نیز به بازارهای خاص عرضه خواهد شد که از نظر مشخصات فنی با نسخه عادی تفاوتی نداشته و تنها به مودم 5G مجهز شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سرعین استان اردبیل

اما یکی از مواردی که وان پلاس تأکید ویژه ای روی آن دارد، دوربین سه گانه نسخه پرو است که با توانایی زوم سه برابری، از راه دور هم قادر به ثبت تصاویر با کیفیتی خواهد بود.

این ماژول دوربین که از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سرعین استان اردبیل - IMX586 ساخت سونی، لنز تله فوتو با حسگر 8 مگاپیکسلی و گشودگی دهانه f/2.4 در کنار دوربین فوق عریض 16 مگاپیکسلی f/2.2 تشکیل شده، شفافیت قابل توجهی در ثبت تصاویر دارد که - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سرعین استان اردبیل - در ادامه نمونه تصاویر رسمی آن را مشاهده می کنید:

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سرعین استان اردبیلتعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سرعین استان اردبیلتعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سرعین استان اردبیل

گفتنی است کمپانی وان پلاس دعوتنامه های مراسم رونمایی از محصولات جدید خود را برای رسانه ها ارسال کرده و این رویداد را به صورت همزمان در - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سرعین استان اردبیل - نیویورک، لندن و بنگلور (هندوستان) رأس ساعت 19:15 به وقت ایران برگزار خواهد کرد.

[تاریخ انتشار خبر اولیه: 12 اردیبهشت 98]

 

به روز رسانی:

ساعاتی قبل تصاویر رندرهای مطبوعاتی رسمی وان پلاس 7 پرو در رنگ های آبی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سرعین استان اردبیل - سحابی و خاکستری منتشر شد. بر اساس این تصاویر وان پلاس 7 پرو - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سرعین استان اردبیل - از نمایشگر بدون حاشیه با لبه های خمیده بهره مند خواهد بود. از آنجایی که کلیدی مجهز به حسگر اثر انگشت در گوشی به چشم نمی خورد احتمالاً با حسگری تعبیه شده در زیر نمایشگر طرف هستیم.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سرعین استان اردبیل تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سرعین استان اردبیل

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ماهوار نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
آیا میتونم یه سوال بپرسم شما سمت جام جم سرعین اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در جام جم شهر سرعین خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone