🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  5. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28598.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

طراحی ویروس برای مقابله با حملات سایبری توسط دولت ژاپن برای اولین بار

ژاپن قصد دارد برای اولین بار از بدافزار یا ویروس برای مقابله با حمله های سایبری بهره ببرد. وزارت دفاع این کشور برنامه دارد در سال های آتی قدرت دفاع سایبری خود در حوزه هایی ...

ژاپن قصد دارد برای اولین بار از بدافزار یا ویروس برای مقابله با حمله های سایبری بهره - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کمیجان استان مرکزی - ببرد.

وزارت دفاع این کشور برنامه دارد در سال های - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کمیجان استان مرکزی - آتی قدرت دفاع سایبری خود در حوزه هایی فراتر از زمین، هوا و دریا را افزایش دهد. به این منظور یکی از راهکارهایی که در نظر گرفته شده توسعه اولین ویروس کامپیوتری برای نفوذ به سیستم های کامپیوتری و مقابله با حملات سایبری است.

به گفته وزارت دفاع این ویروس ماه مارس سال آتی (فروردین 99) توسط شرکت های خصوصی طراحی می شود و قرار نیست در حملات پیشگیرانه به کار برود، بلکه تنها در زمینه های دفاعی کاربرد خواهد داشت.

اما درباره این موضوع سوالاتی هم مطرح می شود. یکی از مهمترین آنها این است که آیا انتخاب نام ویروس صحیح است؟ اساساً ویروس کامپیوتری به قطعه کد اجرا شونده ای گفته می شود که می تواند خود را تکثیر کرده و به برنامه های کامپیوتری یا بخشی از - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کمیجان استان مرکزی - کامپیوتر که کدهای اجرا شونده در آن نگهداری می شوند وارد کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کمیجان استان مرکزی

نکته دیگر در این باره به مشکلاتی مرتبط است که ویروس ها ایجاد می کنند. ویروس ها که سابقه موفقیت فراوانی دارند از گذشته تعداد - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کمیجان استان مرکزی - زیادی از - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کمیجان استان مرکزی - کامپیوترها را آلوده می کردند و به سرعت و به طرز غیر قابل کنترلی پخش می شدند. اما در مورد هدفی که وزارت دفاع ژاپن در سر دارد، همین موضوع می تواند به پاشنه آشیل بدل شود؛ چرا که تشخیص داده شدن آن را ساده تر - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کمیجان استان مرکزی - می کند. به همین دلایل به نظر می رسد انتخاب نام «ویروس» چندان انتخاب هوشمندانه ای نباشد.

آیا هدف دولت - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کمیجان استان مرکزی - ژاپن طراحی یک ویروس مفید است؟

اما بدافزارها برنامه هایی هستند که علی رغم اینکه بی ضرر به نظر می رسند، ممکن - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کمیجان استان مرکزی - است کاری را انجام دهند که انتظارش را ندارید. علاوه - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کمیجان استان مرکزی - بر این مکانیزمی برای تکثیر ندارند. در این صورت هکر باید با استفاده از روش هایی از جمله ارسال ایمیل یا مهندسی اجتماعی بدافزار را به هدف برساند. از سوی دیگر تصور کنید که باگی در - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کمیجان استان مرکزی - ویروس موجب شود به اشتباه کامپیوتر بی گناه دیگری هدف قرار بگیرد. ویروس ها معمولاً منابع سیستم از جمله فضای ذخیره سازی، حافظه و پردازنده را اشغال می کنند و این - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کمیجان استان مرکزی - موضوع در یک سیستم حیاتی که به اشتباه آلوده شده می تواند مشکل ساز شود. اگر خوشبینانه به مسئله نگاه کنیم شاید هدف ژاپن تولید ویروس - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کمیجان استان مرکزی - مفیدی است - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کمیجان استان مرکزی - که بین کامپیوترها تکثیر شده و حفره های امنیتی آنها را یافته و رفع کند.

ژاپن در زمینه مقابله با تهدیدات سایبری چند گام عقب تر از کشورهای مطرح دیگر است و قصد دارد تعداد کارمندان حوزه فضای سایبری خود را از 150 به 200 نفر افزایش دهد. این در حالی است که در ایالات متحده 6200 - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کمیجان استان مرکزی - نفر، کره شمالی 7000 نفر - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کمیجان استان مرکزی - و چین 130 هزار - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کمیجان استان مرکزی - نفر نیروی در زمینه امنیت سایبری برای دولت فعالیت می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone