🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  2. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  5. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28599.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

تست مقاومت ال‌جی G8 ThinQ در برابر آتش و خراش [تماشا کنید]

ال جی با امید به بازگشت روزهای درخشان حوزه موبایل در نمایشگاه MWC امسال از دو موبایل جی۸ تینکیو و وی ۵۰ تینکیو رونمایی کرد. این دو پرچمدار علی رغم بهره مندی از سخت افزار ...

ال جی با امید به بازگشت روزهای درخشان حوزه موبایل - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر قوچان استان خراسان - در نمایشگاه MWC امسال از دو موبایل جی۸ تینکیو و وی ۵۰ تینکیو رونمایی کرد. این دو پرچمدار علی رغم بهره مندی از سخت افزار قوی و تبلیغات فراوان تا کنون عملکرد چندان درخشانی در سایت هایی نظیر DxOMark نداشته اند و حالا نوبت به تست مقاومت فیزیکی آنها رسیده است.

زک نلوسون، یوتوبر معروف کانال JerryRigEverything برای پیدا کردن جواب این سوال جی۸ تینکیو را به مسلخ کشانده است. مثل تمام ویدیوهای مربوط به تست مقاومت او - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر قوچان استان خراسان - ابتدا از تلاش برای خط انداختن روی نمایشگر و بدنه شروع کرده و سپس سراغ تست شعله فندک و در نهایت خم کردن بدنه - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر قوچان استان خراسان - می رود.

جی۸ تینکیو از بدنه ۱۶۷ گرمی با ضخامت - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر قوچان استان خراسان - ۸.۴ میلی متر - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر قوچان استان خراسان - بهره می برد که دو طرف فریم آلومینیومی آن را شیشه فرا گرفته است. البته لایه به کار رفته روی نمایشگر نسل پنج گوریلاگلس است در حالی که بدنه پشتی توسط لایه بسیار مقاوم گوریلاگلس ۶ محافظت می شود.

با شروع تست شاهدیم که این گوشی هم مثل بسیاری از پرچمدارهای دیگر در سطح ۶ دچار خط و خش شده و در سطح ۷ عمق خط ها نیز بیشتر می شود. - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر قوچان استان خراسان - زک در این بخش ویژگی هیجان انگیز کنترل دستگاه با ژست های حرکتی را هم تست می کند که در نوع خودش جالب است.

از آنجا که نمایشگر جی۸ تینکیو از پنل OLED بهره می برد با ۱۸ ثانیه قرار گرفتن در معرض شعله مستقیم پیکسل های آن برای همیشه ضربه می بینند. در آخر نوبت به تست خمش می رسد که طی آن دستگاه تا حدودی از خود انعطاف پذیری نشان می دهد اما از باز شدن پنل، شکستن صفحه یا ترک هیچ خبری نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone