🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  2. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  5. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28601.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

شمار کاربران ماهانه یوتیوب از مرز ۲ میلیارد عبور کرد

Susan Wojcicki مدیر عامل یوتیوب روز گذشته اعلام کرد که شمار کاربران ماهانه این وبسایت اشتراک گذاری ویدیو از مرز دو میلیارد نفر عبور کرده است. در بهمن ماه گذشته بود که ساندار پیچای مدیرعامل ...

Susan Wojcicki مدیر عامل یوتیوب روز گذشته اعلام کرد که شمار کاربران ماهانه این وبسایت اشتراک گذاری ویدیو از مرز دو میلیارد نفر عبور کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سنقر استان کردستان - است.

یکسال پیش یوتیوب ۱.۸ میلیارد نفر کاربر ماهانه داشت

Wojcicki همچنین خاطرنشان کرد که کاربران یوتیوب روزانه ۲۵۰ ساعت را صرف تماشای ویدیوهای آن روی صفحه تلویزیون خود کرده اند که این رقم افزایشی چشمگیر را نسبت به ۱۸۰ میلیون ساعت ثبت شده قبلی در اواسط سال گذشته نشان می دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سنقر استان کردستان
Susan Wojcicki مدیرعامل یوتیوب

گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سنقر استان کردستان - نیز روز گذشته با ارسال نامه ای به قانونگذاران آمریکا خبر داد که بالغ بر یک میلیون ویدیوی مشکوک به محتوای - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سنقر استان کردستان - تروریستی را طی سه ماهه نخست - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سنقر استان کردستان - ۲۰۱۹ در یوتیوب بازبینی کرده است.

در این نامه که در تاریخ ۲۴ آوریل برای مقامات آمریکایی ارسال شده و روز گذشته محتوای آن به صورت علنی منتشر شد گوگل اعلام کرد که ۹۰۰۰ عدد از این ویدیوها سیاست ضد تروریسم آن را زیر پا گذاشته اند. گوگل که مالکیت یوتیوب را در اختیار دارد اعلام کرده که صدها میلیون دلار را به صورت سالانه صرف بازنگری این ویدیوها می کند.

گوگل در یکسال گذشته یک میلیون ویدیوی مشکوک به محتوای تروریستی را در یوتیوب بازبینی کرده

به دنبال انتشار ویدیوهای مربوط به تیراندازی در مسجدی واقع در نیوزیلند در یوتیوب کمیته مجلس نمایندگان آمریکا از فیسبوک، توییتر، یوتیوب و مایکروسافت خواست که در زمینه حذف محتوای خشن از پلتفرم های خود بهتر عمل کنند. در - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سنقر استان کردستان - آوریل امسال نیز مکس رز نماینده جمهوری خواه آمریکا به همراه جمعی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سنقر استان کردستان - از دمکرات ها خواستار اطلاع از بودجه وبسایت ها شد تا ببیند که چطور با تروریسم مقابله می کنند.

کارلوس مونجی جونیور مدیر سیاست گذاری عمومی و انسان دوستانه یوتیوب در این باره گفت:

ما از - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سنقر استان کردستان - سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ حالا بالغ بر ۱.۴ میلیون اکانت را به خاطر نقش قوانین و ترویج تروریسم به حالت تعلیق - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سنقر استان کردستان - در آورده ایم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone