🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  4. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15296.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

ال‌جی احتمالا تامین بخشی از پنل OLED مورد نیاز سامسونگ را برعهده می‌گیرد

ال‌جی با خداحافظی از بازار موبایل،‌ فرصت‌های جدیدی را برای خود رقم زده است. این شرکت ظاهرا قرار است تامین بخشی از نیاز پنل‌های اولد مورد نیاز سامسونگ را برعهده گیرد. به نظر می‌رسد براساس ...

ال‌جی با خداحافظی از بازار موبایل،‌ فرصت‌های جدیدی را برای خود رقم زده است. این شرکت ظاهرا قرار است تامین بخشی از نیاز پنل‌های اولد مورد نیاز سامسونگ را برعهده گیرد.

به نظر می‌رسد براساس اخبار منتشر شده از سوی منابع آگاه، سامسونگ و ال‌جی قراردادی مشروط - تعمیرات مایکروفر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - امضا کرده‌اند که - تعمیرات مایکروفر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - طبق آن سامسونگ در نیمه دوم سال ۲۰۲۱، حداکثر یک میلیون پنل OLED و در سال ۲۰۲۲ حداکثر - تعمیرات مایکروفر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ۴ میلیون پنل از ال جی خریداری می‌کند.

سامسونگ یکی - تعمیرات مایکروفر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - از بزرگترین تولید‌کنندگان نمایشگرهای  QLED - تعمیرات مایکروفر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - برای تلویزیون‌های پرچمدار بوده و به علاوه نمایشگر  OLED را برای گوشی‌های موبایل نیز تولید می‌کند. این در حالی است که ال‌جی برای تلویزیون‌های بالارده، پنل OLED تولید کرده و نیاز پنل برخی شرکت‌های تولید کننده - تعمیرات مایکروفر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - از جمله سونی را تامین می‌کند.

در صورتی که این همکاری به - تعمیرات مایکروفر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مرحله اجرا برسد و سامسونگ تامین بخشی از نیاز پنل اولد را از طریق ال‌جی تامین کند، این قرارداد تغییر بزرگی در این صنعت محسوب می‌شود.

تعمیرات مایکروفر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

در حال حاضر این خبر با توجه به تغییرات اخیر در مدل کسب و کار نمایشگر‌های صفحه تخت منطقی به نظر می‌رسد. - تعمیرات مایکروفر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - براساس گزارش منتشر شده در وب‌سایت «یونهاپ»، ال جی و سامسونگ تمرکز خود را از روی تولید تلویزیون‌های LCD به مدل‌های سطح بالاتر تغییر داده‌اند. بخش عظیمی از - تعمیرات مایکروفر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - پنل‌های LCD اکنون توسط برخی شرکت‌های چینی مانند BOE و HKC تامین می‌شود که در حال - تعمیرات مایکروفر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - حاضر جزو بزرگترین تولید‌کنندگان این پنل‌ها هستند.

طبق گزارش «TrendForce» به نظر می‌رسد ال جی - تعمیرات مایکروفر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - قصد دارد با هدف در دست گرفتن تسلط بازار پنل‌های OLED ظرفیت‌های تولید خود را افزایش دهد. طبق گزارشات، از هر ۲۵ میلیون پنل عرضه شده در سال گذشته، ۸ - تعمیرات مایکروفر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - میلیون پنل OLED بوده‌اند. بنابراین افزایش تولید ال جی برای تامین نیاز سامسونگ منطقی است.

در همین حال سامسونگ روی تولید اولین تلویزیون با فناوری QD-OLED که قرار است در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ وارد بازار شود، تمرکز کرده است. سامسونگ و ال جی پیش از این هم برای تهیه صفحه نمایشگرها LCD - تعمیرات مایکروفر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - با یکدیگر همکاری داشته‌اند. در حالی که معامله بین این دو معقولانه به نظر می‌رسد، هیچ یک از شرکت‌ها - تعمیرات مایکروفر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - این موضوع را هنوز به صورت رسمی تایید نکرده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone