تعمیرات یخچال کرال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  2. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24227.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

مدار شارژ جدید و تعمیرپذیری خوب؛ یافته های iFixit از کالبدشکافی آیفون ۱۱

کمپانی iFixit در کالبدشکافی آیفون ۱۱ پرو مکس به دو کانکتور باتری برخورده که احتمالا به قابلیت شارژ معکوس آیفون ۱۱ پرو مربوط می شوند. اپل طبق معمول علاقه ای به افشای برخی ویژگی های سخت ...

کمپانی iFixit در کالبدشکافی آیفون ۱۱ - تعمیرات یخچال کرال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - پرو مکس به دو کانکتور باتری برخورده که احتمالا به قابلیت شارژ معکوس آیفون ۱۱ پرو مربوط می شوند.

اپل - تعمیرات یخچال کرال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - طبق معمول علاقه ای به افشای برخی ویژگی های سخت افزاری پرچمدارهایش ندارد اما سایت های مختلف مثل iFixit سعی کرده اند برخی زوایای پنهان از - تعمیرات یخچال کرال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - جمله میزان رم و باتری را آشکار کنند.

iFixit پس از - تعمیرات یخچال کرال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کالبدشکافی - تعمیرات یخچال کرال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - آیفون ۱۱ پرو مکس امتیاز تعمیر پذیری ۶ را برای این گوشی در - تعمیرات یخچال کرال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - نظر گرفته است. این کمپانی علاوه بر تعیین میزان تعمیر پذیری آیفون ۱۱ پرو مکس سعی کرده پشتیبانی یا عدم سازگاری این پرچمدار از قابلیت شارژ هم معکوس را مشخص کند.

کارشناسان iFixit - تعمیرات یخچال کرال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - پس از باز کردن قطعات مختلف سراغ باتری رفته اند. باتری ۳۹۶۹ میلی آمپر ساعتی آیفون با ضخامت ۴.۶ میلی متری ۰.۷ میلی متر از آیفون XS مکس بزرگتر است و ۵۹.۶ گرم وزن دارد. بنابرین هرچند اپل چیپست A13 بیونیک را در افزایش بازدهی موثر  دانسته بود ظاهرا علت اصلی افزایش حجم باتری است.

تعمیرات یخچال کرال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

نکته جالب اتصال دو کانکتور به باتری L شکل است که طرف دیگر آنها به پورت لایتنینگ و مدار گوشی متصل شده. کانکتور پایینی در مدل های سال گذشته وجود ندارد و طبق بررسی ها حتی در صورت قطع کردن هم گوشی از طریق کابل قابل شارژ است. از آنجا که در این حالت امکان شارژ بی سیم وجود ندارد احتمالا کانکتور به کویل شارژ گوشی متصل شده است.

اتصال دوباره کانکتور یک هشدار دمایی را به صورت - تعمیرات یخچال کرال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - موقت فعال می کند که از نظر iFixit نتیجه عدم ارتباط بین مدار و سنسور دمایی باتری است. این طراحی می تواند نشانگر مدار مدیریت حرارتی باشد که تا کنون استفاده نشده اما برای شارژ بی سیم معکوس به کار برده خواهد شد.

از طرف دیگر اپل - تعمیرات یخچال کرال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - وجود سخت افزارهای جدید در آیفون ۱۱ پرو را تایید کرده با این حال کاربرد آنها را مدیریت و نظارت بر کارایی باتری عنوان کرده است.

 

تماشا کنید: کالبدشکافی آیفون ۱۱ پرو مکس توسط کانال یوتوب DChannel

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone