🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تالش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تالش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  4. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  5. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11883.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

قانون جدید نروژ اینفلوئنسرها را به اعلام دستکاری در تصاویر موظف می‌کند

قانون جدید نروژ شرکت‌های تبلیغاتی و اینفلوئنسرها را ملزم می‌کند که در صورت دستکاری تصاویر ویرایش، آن‌ها را در پست‌های خود اعلام کنند. برخی اینفلوئنسرها به این خبر واکنش مثبت نشان داده‌اند ولی عده‌ای آن ...

قانون جدید نروژ شرکت‌های تبلیغاتی و اینفلوئنسرها را ملزم می‌کند که در صورت دستکاری تصاویر ویرایش، آن‌ها را در پست‌های خود اعلام کنند. برخی اینفلوئنسرها به این خبر واکنش - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تالش استان گیلان - مثبت نشان داده‌اند ولی عده‌ای آن را بی‌فایده می‌دانند.

در قانون جدید کشور نروژ هر تصویری - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تالش استان گیلان - از شکل، اندازه یا - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تالش استان گیلان - پوست بدن که توسط تکنیک‌های ویرایش دستکاری شود، باید این تغییرات را - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تالش استان گیلان - اعلام کند. این قانون علاوه بر حوزه تبلیغات، در دنیای سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرهای شبکه‌های اجتماعی هم اجرا خواهد شد و آن‌ها را ملزم می‌داند که در پست‌های تحت اسپانسر یا سایر پست‌هایی که به نحوی از آن‌ها درآمدزایی می‌شود، در صورت دستکاری تصاویر از برچسب ویرایش استفاده کنند.

این قانون ماه گذشته با ۷۲ رای موافق نسبت به ۱۵ رای مخالف در پارلمان نروژ تصویب شد. وزارت کودکان و خانواده نروژ می‌گوید ویرایش تصاویر در پایین - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تالش استان گیلان - آوردن اعتماد به - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تالش استان گیلان - نفس، احساس عدم رضایت و افزایش اضطراب نقش مهمی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تالش استان گیلان - ایفا می‌کند: - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تالش استان گیلان - «امیدواریم این قانون بتواند اثر خوبی بر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تالش استان گیلان - آسیب‌های ناشی از تبلیغات، به‌خصوص روی کودکان و نوجوانان داشته باشد.»

این وزارت‌خانه در گزارش خود گفته بود که بی‌اشتهایی سومین دلیل متداول مرگ و میر در میان دختران جوان نروژی است. فشار روانی برای دستیابی به بدن زیبا یکی از مباحث مهم این کشور در سال‌های اخیر بوده است.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تالش استان گیلان
اگنت هوزبای، اینفلوئنسر موافق قانون جدید نروژ

این قانون که در واقع - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تالش استان گیلان - متممی بر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تالش استان گیلان - قانون بازاریابی سال ۲۰۰۹ است، پیش از اجرایی شدن باید به تایید پادشاه نروژ برسد. این طرح بیشترین اثر را بر برندها، شرکت‌ها و پست‌های اسپانسری اینفلوئسرها خواهد داشت. از مصادیق دستکاری‌هایی که نیازمند دریافت برچسب ویرایش هستند می‌توانیم به افزایش اندازه - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تالش استان گیلان - لب، باریک - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تالش استان گیلان - کردن کمر و عضلات اغراق‌آمیز اشاره کنیم.

تعدادی از اینفلوئنسرهای مطرح نروژ از جمله «مارتین هال‌ورسن»، «جانکا پولیانی» و «اگنت هوزبای» نسبت به این خبر واکنش مثبت نشان داده‌اند. با این حال، «ایرین کریستانسن» می‌گوید تصویب این طرح شبیه میانبری برای حل مشکل است که در حقیقت هیچ مشکلی را حل نمی‌کند. به باور او مشکلات مربوط به سلامت روانی بسیار عمیق‌تر از چند تصویر ویرایش‌ شده‌ هستند و اضافه کردن یک - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تالش استان گیلان - برچسب به پست‌ها باعث تغییر زندگی نوجوانان نخواهد شد.

انگلیس در ماه فوریه اینفلوئنسرها را از انتشار تصاویر با فیلترهای زیبایی غیرواقعی منع کرده بود. - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تالش استان گیلان - فرانسه و آمریکایی هم قوانین مشابهی را ارائه کرده بودند تا از مصرف‌کنندگان در برابر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تالش استان گیلان - القای پیام بدن ایده‌آل و زیبا محافظت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone