🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  2. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  3. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  5. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43660.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

دولت چین و نصب اجباری نرم افزار جاسوسی روی موبایل شهروندان مسلمان

فعالیت های جاسوسی دولت ها از شهروندانشان موضوع تازه ای نیست، اما چینی ها می خواهند گام را فراتر نهاده و مستقیماً به موبایل های مردم نفوذ کنند. هفته گذشته مقامات استان خودمختار شین جیانگ ...

فعالیت های جاسوسی دولت ها از شهروندانشان موضوع تازه - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ای نیست، اما چینی ها می خواهند گام را فراتر نهاده و مستقیماً به موبایل های مردم نفوذ کنند.

هفته گذشته مقامات استان خودمختار شین جیانگ (ترکستان شرقی)، که - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - محل سکونت مسلمانان و به خصوص - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - میلیون ها اویغور به شمار می رود، اعلام کردند که تمامی شهروندان - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - (به خصوص مسلمانان) باید اپلیکیشن نظارتی مخصوص را روی موبایل خود نصب - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کنند، و سرپیچی از - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - این دستور 10 روز حبس را در پی خواهد داشت.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

این اپلیکیشن که Jinwang نام دارد، فایل های ذخیره شده روی موبایل را بررسی کرده و به صورت خودکار، ویدیوها، تصاویر، کتاب های الکترونیکی و دیگر اسناد مرتبط با تروریسم یا فعالیت های دینی غیر مجاز را شناسایی می کند (تشخیص فایل ها با استفاده از امضای دیجیتالی MD5 و مقایسه آن - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - با پایگاه داده دولتی صورت می گیرد).

در صورتی که - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - چنین محتوایی در موبایل مورد نظر مشاهده گردد، به کاربر اخطار داده شده تا - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - آن را حذف نماید. اپلیکیشن فوق همچنین - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به تمامی سابقه گفتگوهای - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - فرد در شبکه - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - های اجتماعی نظیر ویبو و ویچت، اطلاعات سیم کارت و وای-فای هم دسترسی داشته و آنها را به سرورهای دولتی ارسال می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

گفتنیست استان خودمختار شین جیانگ واقع - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در غرب چین، به خاطر اشتراک مرزی با هشت کشور مختلف (مغولستان، روسیه، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان، افغانستان، پاکستان و هند) ناآرامی های زیادی را به خود دیده است، اما به هیچ بهانه ای نمی توان چنین برنامه جاسوسی و نظارت گسترده ای را از سوی مقامات دولتی توجیه کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone