🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  2. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43664.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

استاندارد USB 3.2 با حداکثر سرعت 20 گیگابیت بر ثانیه معرفی شد

گروه حامی استاندارد USB 3.0 که شرکت هایی نظیر اپل، اچ پی، اینتل، مایکروسافت و دیگران را در بر می گیرد، امروز نسل جدید این فناوری را به نام USB 3.2 معرفی کرد که جایگزین ...

گروه حامی استاندارد USB 3.0 که شرکت هایی نظیر اپل، اچ پی، - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اینتل، مایکروسافت و دیگران را در بر می گیرد، امروز نسل جدید این فناوری را به نام USB 3.2 معرفی کرد که جایگزین USB 3.1 خواهد شد.

این آپدیت افزایشی، ارتباط چند مسیره را بین دستگاه های میزبان و - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - جانبی میسر می سازد. کابل های USB-C کنونی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - توانایی اجرای چنین عملیاتی را دارند و حال با معرفی استاندارد USB 3.2، برقراری ارتباط دومسیره با سرعت های 5 و 10 گیگابیت بر ثانیه در هر مسیر ممکن می شود.

با توجه به این مشخصات، حداکثر سرعت انتقال داده در استاندارد جدید یو اس بی به 20 گیگابیت بر ثانیه می رسد، که نسبت به USB 3.0 و نسل اول USB 3.1 به چهار برابر، و در مقایسه با نسل دوم USB 3.1 - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - به دو - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - برابر افزایش یافته است.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

البته به منظور بهره گیری از USB 3.2 به دستگاه های سازگار با آن نیاز خواهید داشت. در صورت پشتیبانی میزبان و وسیله جانبی، حتی با کابل های قدیمی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - USB 3.0 هم می توان ارتباط سریع تری را تجربه کرد. در این حالت، حداکثر سرعت انتقال داده به 2 گیگابیت بر - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ثانیه می رسد.

گفتنیست درگاه تاندربولت اینتل که در لپ تاپ های - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - گران قیمت روی پورت های USB-C سوار شده، از سرعت 40 گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند که طبیعتاً برای دستیابی به چنین سرعتی، به کابل های تاندربولت و دستگاه های سازگار با آن نیاز خواهید داشت. [برای آشنایی بیشتر با فناوری USB می توانید - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - این مقاله را مطالعه نمایید.]

طبق زمان بندی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - معمول، احتمالاً استاندارد USB 3.2 تا پایان سال جاری میلادی نهایی خواهد شد، اما انتظار می رود دستگاه های سازگار با آن از اواسط سال 2018 وارد - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بازار - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone