🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  2. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  5. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43661.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

تصاویر نگاه نزدیک به موتورولا موتو Z2 فورس ادیشن

همان طور که می دانید موتورولا طی رویدادی در شهر نیویورک از جدیدترین پرچمدار خود به نام «Moto Z2 Force» رونمایی کرد. موبایل مورد بحث از یک نمایشگر 5.5 اینچی POLED با رزولوشن 1440در 2560 ...

همان طور که - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - می دانید موتورولا طی رویدادی در شهر نیویورک از جدیدترین پرچمدار خود به - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - نام «Moto Z2 Force» رونمایی کرد. موبایل مورد بحث از یک نمایشگر 5.5 اینچی POLED با رزولوشن 1440در 2560 بهره برده و به چیپست اسنپدراگون 835، 4 گیگابایت رم، باتری 2730 میلی آمپری و ماژول دوربین دوگانه با سنسورهای 12 مگاپیکسلی مجهز شده است.

در کنار تلفن هوشمند - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - جدید، موتورولا ماژول های «Moto 360 Camera» و «GamePad» را نیز معرفی کرده که در ادامه تصاویر نگاه نزدیک آنها را به همراه «Moto Z2 Force» مشاهده می کنید:

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلانتعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلانتعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلانتعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone