🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  4. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  5. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43659.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

بازگشت به عصر هواپیماهای مسافربری فراصوت با طرح جدید ناسا [تماشا کنید]

نخستین هواپیمای مسافربری فراصوت دنیا «کنکورد» نام دارد که حاصل همکاری کشورهای انگلستان و فرانسه بوده و اولین پرواز خود را در سال 1969 میلادی انجام داده است. البته هواپیمای مذکور در طول عمر عملیاتی  ...

نخستین هواپیمای مسافربری فراصوت دنیا «کنکورد» نام دارد که حاصل - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - همکاری کشورهای انگلستان - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و فرانسه بوده و اولین پرواز خود را در سال 1969 میلادی انجام داده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

البته هواپیمای مذکور در طول عمر عملیاتی  خود تا سال 2003، فراز - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته که یکی از مهم ترین چالش - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - های آن، صدای مهیب حاصل از شکسته شدن دیوار صوتی بوده که در نهایت، موجب ممنوعیت پرواز فراصوت هواپیماها بر فراز مناطق مسکونی شد.

هواپیمای ناسا هنگام عبور از سرعت صوت صدای کمی تولید می کند

حال ناسا اعلام کرده قصد دارد رؤیای پروازهای مسافرتی با سرعت فراصوت را دوباره زنده کرده و در آینده نزدیک، نخستین پیش نمونه از هواپیمای مافوق صوت خود را عملیاتی کند. بر اساس اظهارات این سازمان، هواپیمای مورد بحث معروف به «X-Plane» که یک مدل کوچک از آن در تونل باد آزمایش شده، در هنگام عبور - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - از سرعت صوت صدایی در حد عبور یک مرسدس بنز لوکس در بزرگراه را تولید می کند.

ناسا برای طراحی و توسعه هواپیمای مذکور، بودجه ای در حدود 400 میلیون دلار در نظر گرفته که از سال آینده میلادی اجرا خواهد شد. همچنین کمپانی بزرگ لاکهید مارتین نیز در طرح مورد بحث با ناسا همکاری داشته - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - که خود، نقطه قوتی برای پیشبرد پروژه به حساب - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - می آید.

بر اساس اظهارات ناسا، پیش نمونه اولیه که برای اثبات فناوری ساخته می شود، توانایی حمل مسافر را نداشته و یک هواپیمای تک سرنشین خواهد بود. این هواپیما در حدود 28 متر طول داشته و با استفاده از یک موتور توربوفن F404 متعلق به جنگنده-بمب افکن «F/A-18»، - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تا ارتفاع 55 هزار پایی اوج می گیرد.

به گفته مسئولین طرح، در صورت موفقیت بخش اول پروژه، مراحل قانونی برای رفع ممنوعیت پروازهای فراصوت بر فراز مناطق مسکونی، همگام با توسعه هواپیمای مسافربری مورد نظر پیگیری خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone