🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
  2. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  3. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  4. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  5. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38060.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

تکنولوژی تشخیص چهره چین مجرمی را از بین 50 هزار نفر شناسایی کرد

پلیس بخش جنوب شرقی چین به تازگی موفق شده یک مجرم فراری را از بین 50 هزار نفر (بنا بر برخی گزارشات 60 هزار نفر) تماشاگر کنسرت شناسایی و دستگیر کند. شناسایی اخیر پلیس به لطف ...

پلیس بخش جنوب شرقی چین به تازگی موفق - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر هرسین استان کردستان - شده یک مجرم فراری را از بین 50 هزار نفر (بنا بر برخی گزارشات 60 هزار نفر) تماشاگر کنسرت شناسایی و دستگیر کند.

شناسایی اخیر پلیس به لطف سیستم پیشرفته تشخیص چهره پلیس این کشور حاصل شده. فردی که نام او «Ao» اعلام شده قصد ورود به محل برگزاری یک کنسرت در هنگ کنگ را داشته. اطلاعات او که به دست داشتن در جرم های اقتصادی متهم بوده، در پایگاه داده آنلاین اطلاعات پلیس - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر هرسین استان کردستان - کل این کشور ثبت شده بود.

به گزارش یکی از افسران پلیس، مجرم در هنگام دستگیری شوکه شده و چهره - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر هرسین استان کردستان - ای مات و مبهوت داشته. او تصور می کرده که می تواند با خیال راحت در میان - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر هرسین استان کردستان - جمعیت به تماشای کنسرت برود و احتمال شناسایی شدنش در این شرایط بسیار کم است. بر اساس گزارش ها مجرم در حال رانندگی در مسیر رسیدن به کنسرت نیز شناسایی شده بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر هرسین استان کردستان

چین در سال های اخیر سرمایه گذاری هنگفتی را - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر هرسین استان کردستان - در زمینه سیستم های شناسایی چهره برای سازمان های مجری قانون انجام داده. این گونه - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر هرسین استان کردستان - ادعا می شود که این سیستم با دقت و کارایی بسیار بالایی قادر به شناسایی افراد است و به نظر می رسد با توجه به شناسایی اخیر، این - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر هرسین استان کردستان - ادعا صحت - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر هرسین استان کردستان - داشته باشد.

وزارت امنیت عمومی چین اولین بار در - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر هرسین استان کردستان - سال 2015 از سیستم تشخیص چهره رونمایی کرد. از آن زمان تاکنون این سیستم در زمینه های مختلفی به کار گرفته شده. همچنین چندی قبل اعلام شده بود پلیس این کشور قصد دارد از عینک های هوشمند برای شناسایی سرنشینان خودروها - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر هرسین استان کردستان - و نیز پلاک آنها بهره ببرد.

ظاهراً «شی جین پینگ»، رئیس جهمور چین به استفاده از فناوری های مرتبط با هوش - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر هرسین استان کردستان - مصنوعی از جمله تکنولوژی تشخیص چهره علاقه مند است.

البته چین در زمینه تلاش برای این روش - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر هرسین استان کردستان - نظارتی تنها کشور نیست. بر اساس گزارش بیزینس اینسایدر دولت سنگاپور نیز قصد دارد تا سال 2019 تعداد 100 هزار تیر - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر هرسین استان کردستان - چراغ برق این کشور را به دوربین های با قابلیت تشخیص چهره برای نظارت بر شهروندان مجهز نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone