🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  3. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  5. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38063.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی AMD از نسل دوم پردازنده های دسکتاپ رایزن رونمایی کرد

کمپانی AMD پس از مدت ها انتظار از نسل دوم پردازنده های دسکتاپ رایزن رونمایی کرد که شامل چهار مدل مختلف از سری های رایزن 5 و 7 است. مدل های مرتبط به سری پرچمدار ...

کمپانی AMD پس از مدت ها انتظار از نسل دوم پردازنده های دسکتاپ رایزن رونمایی کرد که شامل چهار مدل مختلف از سری های رایزن 5 و 7 است.

مدل های مرتبط به سری پرچمدار رایزن 7 شامل 2700X و 2700 بوده و سری میان رده محبوب رایزن 5 نیز میزبان دو عضو جدید با شماره مدل های 2600X و 2600 است. تمامی این پردازنده های جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ساری استان مازندران - از پروسه 12 نانومتری و معماری «زِن پلاس» بهره می برند.

در این میان عنوان قدرتمندترین پردازنده به 2700X تعلق می گیرد که به 8 هسته و 16 رشته - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ساری استان مازندران - پردازشی در کلاک پایه 3.7 گیگاهرتز مجهز شده که تا 4.3 گیگاهرتز نیز افزایش پیدا می کند.

این پردازنده دارای 20 مگابایت حافظه کَش مرکب از 16 مگابایت کش مشترک L3 و 4 مگابایت کش L2 اختصاصی برای هر هسته - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ساری استان مازندران - پردازشی است که به لطف - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ساری استان مازندران - قابلیت Smart Prefetch رفتار نرم افزارها را زیر - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ساری استان مازندران - نظر - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ساری استان مازندران - گرفته، نیازهایشان را - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ساری استان مازندران - پیش بینی کرده و داده ها را زودتر برای آنها آماده می سازد. TDP این پردازنده 329 دلاری 150 وات بوده و از خنک کننده Wraith Prism بهره می برد. تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ساری استان مازندرانپردازنده 2700 نیز از 8 هسته و 16 رشته پردازشی با حافظه - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ساری استان مازندران - کش مشابه بهره می برد اما کلاک - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ساری استان مازندران - آن روی 3.2 - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ساری استان مازندران - گیگاهرتز پایه و 4.1 در - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ساری استان مازندران - حالت بهینه تنظیم شده است.  TDP این مدل 56 وات بوده و با قیمت 299 دلار به بازار راه پیدا می کند.

در سری رایزن 5 نیز 2600X میزبان 6 هسته و 12 رشته پردازشی با کلاک پایه 3.6 و کلاک بهینه 4.2 گیگاهرتز و 19 مگابایت حافظه کش است. این پردازنده نیز از 95 وات - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ساری استان مازندران - TDP و قابلیت Wraith Spire بهره برده و کاربران برای خرید آن - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ساری استان مازندران - باید 229 دلار هزینه پرداخت کنند.

در نهایت به پردازنده 199 دلاری 2600 می رسیم که از - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ساری استان مازندران - پیکربندی هسته و رشته مشابه با مدل قبلی بهره می برد با این تفاوت که کلاک آن بین 3.4 و 3.9 گیگاهرتز محدود شده و TDP آن هم از 65 فراتر نمی رود.

AMD علاوه بر محصولات فوق که در همین هفته به بازار راه پیدا می کنند، از چیپست X470 برای مادربوردها نیز رونمایی کرده که در حال حاضر مشخصات آن و تفاوت هایی که با چیپست X370 دارد، مشخص نشده - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ساری استان مازندران - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ماتینا نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone