🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  3. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  4. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  5. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38061.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

برخی سازندگان موبایل های اندرویدی در مورد آپدیت های امنیتی به کاربران دروغ می گویند

یکی از اشکالات بزرگ موبایل های اندرویدی در مقابل آیفون، روند کند ارائه به روز رسانی برای آنها است. در حالی که گوگل در ماه فوریه آخرین نسخه از اندروید را ارائه کرده، ولی تنها ...

یکی از اشکالات بزرگ موبایل های اندرویدی در مقابل آیفون، روند کند ارائه به روز رسانی برای آنها است. در حالی که گوگل در ماه فوریه آخرین نسخه از اندروید را ارائه کرده، ولی تنها 1.1 درصد از - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر قوچان استان خراسان - تمامی گجت های مبتنی بر این سیستم عامل به نسخه اخیر به روز شده اند، ولی ظاهراً مشکل اندروید فراتر از این مسئله است. بر اساس گزارش یک موسسه امنیتی، بسیاری از تولید کنندگان موبایل های مبتنی بر اندروید در مورد ارائه به روز رسانی های امنیتی به کاربران خود دروغ می گویند.

شرکت امنیتی «SRL research» به مدت 2 سال به تحلیل موبایل های اندرویدی پرداخته و ارائه به روز رسانی های امنیتی برای آنها را بررسی کرده. بنا بر گفته «کارستِن نول» و «جیکوب کِل»، دو تن از محققان کمپانی، بسیاری از موبایل ها - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر قوچان استان خراسان - از مشکلی رنج می برند که آنها نام «شکاف وصله» (patch gap) را برایش انتخاب کرده اند.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر قوچان استان خراسان

به عبارت دیگر تلفن های هوشمند دارای این مشکل، ادعا - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر قوچان استان خراسان - می کنند که جدیدترین به روز رسانی های امنیتی اندروید را دریافت کرده اند، در حالی که آپدیت های دریافت شده توسط آنها فاقد بسیاری از آخرین نسخه های وصله های - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر قوچان استان خراسان - امنیتی ارائه شده هستند.

حتی برخی پرچمداران کمپانی های مطرح از مشکل شکاف وصله رنج می - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر قوچان استان خراسان - برند

در بررسی محققان مشخص شده که مشکل شکاف وصله، فقط محدود به کمپانی های بی نام و نشان نیست. این بررسی ها که روی 1200 - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر قوچان استان خراسان - موبایل از کمپانی هایی از جمله گوگل، سامسونگ، HTC، موتورولا، - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر قوچان استان خراسان - ZTE، سونی و TCL انجام شده، نشان داده - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر قوچان استان خراسان - که حتی تلفن های هوشمند پرچمدار کمپانی هایی از جمله سامسونگ و سونی نیز از مشکل یاد شده رنج - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر قوچان استان خراسان - می برند.

این اشکال کاربران را در خطر هک شدن قرار می دهد، در حالی که به دلیل دریافت و نصب آخرین به روز رسانی ها، از لحاظ روانی تصور می کنند که کاملاً در امنیت هستند.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر قوچان استان خراسان

برای یافتن این - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر قوچان استان خراسان - موضوع که موبایل شما از - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر قوچان استان خراسان - آخرین پچ های ارائه شده توسط گوگل بهره می برد یا خیر، کمپانی SRL research اپلیکیشنی را در گوگل پلِی منتشر کرده که با نصب آن می توانید از این موضوع مطلع شوید.

با این حال در این بین سامسونگ و سونی وضعیت بهتری - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر قوچان استان خراسان - دارند و گاهاً پیش می آید - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر قوچان استان خراسان - که پچ های امنیتی ارائه شده را در به روز رسانی ها عرضه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر قوچان استان خراسان - نمی کنند. در حالی که کمپانی هایی از جمله ZTE و TCL شرایط وخیم تری دارند.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر قوچان استان خراسان

در پی این - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر قوچان استان خراسان - گزارش تحقیقاتی، گوگل به سایت خبری ورج این گونه پاسخ داده:

«ما از کارستن نول و جیکوب کل - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر قوچان استان خراسان - برای تلاش هایشان در زمینه تقویت امنیت اندروید متشکریم. ما در حال همکاری با آنها برای - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر قوچان استان خراسان - بهبود مکانیزم های تشخیص هستیم تا شرایطی که یک دیوایس از به روز رسانی های امنیتی جایگزین به جای به روز رسانی های امنیتی پیشنهاد شده توسط گوگل بهره می برد را شناسایی کنیم. آپدیت های امنیتی [تنها] یکی از چندین لایه ای است که ما برای محافظت از کاربران و دستگاه های اندرویدی استفاده می کنیم. پلتفرم های محافظتی تعبیه شده، از جمله سندباکس اپلیکیشن ها - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر قوچان استان خراسان - و نیز سرویس های امنیتی از جمله Google Play Protect نیز مهم هستند.

به عقیده گوگل این لایه های امنیتی، هنگامی که با مشارکت محققان با - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر قوچان استان خراسان - تنوع عظیم اکو سیستم اندروید ترکیب می شوند موجب می گردند همچنان سوء استفاده از راه دور از دستگاه های اندرویدی [برای هکرها] چالش بر انگیز باشد.

برخی از سازندگان به دلیل حذف - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر قوچان استان خراسان - قابلیت ها از اندروید، پچ های گوگل را از آپدیت ها حذف می کنند

البته در این بین گوگل اعلام کرده که ممکن است برخی از سازنده ها پس از ارائه به روز رسانی های امنیتی، اقدام به حذف آن قابلیت خاصی از اندروید کنند که به روز رسانی امنیتی برای آن ارائه شده. در این صورت سازنده دیگر نیازی به ارائه آن پچ خاص نمی بیند و آن را از به روز رسانی های ارائه شده توسط خود حذف می کند. در این حالت اطلاعات SRL research این گونه نشان می دهد که موبایل فاقد پچ امنیتی است، در حالی که آن موبایل خاص اصلاً نیازی به آن - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر قوچان استان خراسان - پچ ندارد.

البته در این بین برخی از سازندگان نیز از ابتدا تعدادی از موبایل های را بدون بعضی از قابلیت های ارائه شده در اندروید عرضه می کنند و زمانی که گوگل آپدیت امنیتی برای رفع اشکالات آن قابلیت را ارائه می کند، سازنده نیازی به عرضه پچ یاد شده ندارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر قوچان استان خراسان

با این حال این ادعا - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر قوچان استان خراسان - گوگل را از بررسی های بیشتر در زمینه ارائه به روز رسانی های کمپانی ها تبرئه نمی کند و لازم است نظارت بیشتری برای اطمینان از ارائه آپدیت های امنیتی در دستگاه های - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر قوچان استان خراسان - مختلف صورت گیرد.

در نهایت انتظار می رود اگر کمپانی ها نمی توانند یا نمی خواهند آخرین پچ های امنیتی را در به روز رسانی ها بگنجانند، حداقل در اطلاع رسانی به کاربران در مورد اینگونه مسائل صادق باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone