🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  2. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  5. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42450.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

شیائومی شریک جدید گوگل در پروژه Android One خواهد بود

کمپانی گوگل چند سالی است که با پروژه «Android One»، پلتفرم موبایل خود را با قیمت ارزان و در کشورهای کمتر توسعه یافته عرضه می کند و تا کنون در این راه، با تولیدکنندگان مختلفی ...

کمپانی گوگل چند سالی است که با پروژه «Android One»، پلتفرم موبایل خود را با قیمت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ارزان و در کشورهای کمتر توسعه یافته عرضه می کند و تا کنون در این راه، - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - با تولیدکنندگان مختلفی همکاری - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کرده است.

حال خبر می رسد که جدیدترین شریک کمپانی ساکن مانتین ویو، شرکت چینی شیائومی (پنجمین تولیدکننده در چین) بوده و قرار است نخستین تلفن هوشمند اندروید وان خود را به زودی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - معرفی کند.

در همین راستا اخیراً تلفن هوشمند شیائومی Mi 5X در وبسایت «POSTEL» (مربوط به اداره - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - پست و مخابرات - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اندونزی) رؤیت شده و به نظر می رسد این نسخه خاص، از رابط کاربری MIUI بی بهره است.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی

شیائومی Mi 5X با دوربین دوگانه در پروژه اندروید وان - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - حضور خواهد داشت

بنا به اطلاعات موجود در پایگاه داده مورد بحث، شیائومی Mi 5X از دو سیم کارت به صورت همزمان پشتیبانی کرده و به نمایشگر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - 5.5 اینچی تمام اچ دی و دوربین دوگانه مجهز شده است. علاوه بر این، در توضیحات مذکور آمده که نرم افزار - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - موبایل مورد بحث توسط گوگل طراحی شده، و به وضوح نیز به «اندروید وان» اشاره شده است.

البته هنوز مشخص نیست که موبایل اندروید وان شیائومی چه زمانی و در کجا عرضه خواهد شد؛ اما احتمالاً گوگل در مراسم معرفی نسخه جدید سیستم عامل اندروید اطلاعات بیشتری از پروژه مورد اشاره در اختیار علاقه مندان قرار خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone