🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  3. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  4. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38064.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

موبایل آنر 10 هواوی احتمالاً از قابلیت تشخیص صحنه عکاسی بهره خواهد برد

بر اساس گزارش ها به نظر می رسد هواوی قصد دارد در 30 فروردین ماه از جایگزین موبایل آنر View 10 رونمایی کند؛ موبایلی که احتمالاً آنر 10 نام خواهد داشت. بنا بر اسنادی که ...

بر اساس - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سبزوار استان خراسان - گزارش ها به نظر می رسد هواوی قصد دارد در 30 فروردین ماه از جایگزین موبایل آنر View 10 رونمایی کند؛ موبایلی که احتمالاً آنر 10 نام خواهد داشت. بنا بر اسنادی که به تازگی منتشر شده این موبایل از قابلیت های ویژه ای برای عکس برداری برخوردار خواهد بود.

قابلیت مورد بحث «semantic image segmentation mode» نام دارد و به نظر می رسد به لطف آن موبایل می تواند به واسطه یک تصویر - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سبزوار استان خراسان - ثبت شده، چندین صحنه را تشخیص دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سبزوار استان خراسان
تصویری که در اسناد مذکور منتشر شده و نشان از شناسایی صحنه های متفاوت توسط موبایل دارد.

چیپست کایرین 970 که پیش از این در موبایل های سری P20 و نیز میت - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سبزوار استان خراسان - 10 به کار رفته بود، از قابلیت های ویژه هوش مصنوعی بهره می برد که امکان شناسایی سوژه هایی از قبیل حیوانات خانگی، برف، ساحل، کوه ها و ... را فراهم می کند.

بر اساس گزارش ها قابلیت جدید که قرار است در موبایل آنر 10 تعبیه شود نیز از امکانات پیشرفته پردازش عصبی مبتنی بر هوش مصنوعی چیپست بهره خواهد برد تا با استفاده از الگوریتم های ویژه قابلیت های دوربین - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سبزوار استان خراسان - را بیش از پیش افزایش داده و با استفاده از تنها یک عکس افکت های تصویری و - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سبزوار استان خراسان - تنظیمات مورد نیاز را اعمال نماید.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سبزوار استان خراسان
تصویر اصلی ثبت شده توسط دوربین
تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سبزوار استان خراسان
تصویر پردازش شده توسط الگوریتم های هوش مصنوعی آنر - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سبزوار استان خراسان - 10

البته اطلاعاتی که در این اسناد منتشر شده چندان کامل نیست، ولی به لطف تصاویر نمونه که احتمالاً با موبایل آنر 10 ثبت شده می توان دریافت که نتیجه خروجی این سیستم چگونه است. بر اساس این تصاویر به نظر می رسد الگوریتم های مورد استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سبزوار استان خراسان - توسط هواوی بسیار شبیه به «+DeepLab-v3» باشد که توسط گوگل به کار می رود، البته راهکار هواوی کاملاً آفلاین است و برای کارکرد نیازی به اینترنت ندارد. با این حال نمی توان به طور قطع صحت اطلاعات منتشر شده را تأیید کرد.

بر اساس گمانه زنی ها آنر - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سبزوار استان خراسان - 10 احتمالاً از چیپست کایرین 970 بهره مند باشد. همچنین به احتمال قریب به یقین آنر 10 از دوربین اصلی دوگانه با حسگر 20 مگاپیکسلی، نمایشگر 5.8 اینچی، 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره مند خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone