🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  2. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  4. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  5. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38062.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

با JPEG XS آشنا شوید؛ فرمت جدیدی که مخصوص استریم ویدیو و واقعیت مجازی است

همانطور که می‌دانید فایل‌های JPEG، فرمتی استاندارد برای ذخیره سازی تصاویر دیجیتالی فشرده شده به شمار می‌آیند. اکنون تیم طراح این فایل‌ها، قصد دارند فرمت جدیدی به نام JPEG XS عرضه کنند که مدلی جدید برای ...

همانطور که می‌دانید فایل‌های JPEG، فرمتی استاندارد برای ذخیره سازی تصاویر دیجیتالی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بیجار استان کردستان - فشرده شده به شمار می‌آیند. - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بیجار استان کردستان - اکنون تیم طراح این فایل‌ها، قصد دارند فرمت جدیدی به نام JPEG XS عرضه کنند که مدلی جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بیجار استان کردستان - برای جایگزینی فرمت قبلی نبوده و کارآیی متفاوتی خواهد داشت. بدین صورت که فرمت جدید JPEG XS به - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بیجار استان کردستان - طور مشخص برای استریم ویدیو و محتوای ویدیویی واقعیت مجازی طراحی شده، در حالی که فایل‌های JPEG تنها راهی برای ذخیره‌ی کم حجم تر تصاویر دیجیتالی بودند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بیجار استان کردستان

هفته‌ی گذشته‌ The Joint Photographic Experts Group اعلام نمود که فرمت جدید JPEG XS در نمایش محتوای ویدیوی واقعیت مجازی تاخیر کمتری خواهد داشت و به همین - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بیجار استان کردستان - علت با مشاهده‌ی ویدیو‌هایی با این فرمت، کاربران کمتر حالت تهوع خواهند داشت.

اصولا برخی کاربران پس از کار کردن با عینک‌های واقعیت مجازی حتی به مدت کوتاه، حالت تهوع پیدا می‌کنند. این اتفاق - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بیجار استان کردستان - بدین دلیل است که وقتی کاربر سر خود را می‌چرخاند، هدست‌های واقعیت مجازی قدری دیر‌تر عکس العمل نشان داده و تصاویر به نمایش درآمده در نمایشگر را با تاخیر تغییر می‌دهند.

حجم فرمت JPEG XS یک ششم فایل‌ اصلی است اما - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بیجار استان کردستان - از لحاظ کیفیت با آن تفاوتی ندارد

فرمت جدید JPEG XS علاوه بر از بین بردن تاخیر میان حرکت سر و نمایش تصویر، انرژی کمتری مصرف می‌کند و در این مشخصه نیز از همتای قدیمی خود جلوتر است. بدین ترتیب پردازش ساده و سریعتر فایل‌های JPEG XS موجب می‌شود که آنها کیفیت و حجم بالاتری نسبت به مدل قبلی‌ داشته باشد. البته حجم بالای این فایل‌ها مشکلی به حساب نمی‌آید چرا - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بیجار استان کردستان - که قرار نیست آنها را در یک تلفن هوشمند با حافظه‌ داخلی محدود ذخیره نمود بلکه این فرمت با در نظر گرفتن استریم آنلاین طراحی شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بیجار استان کردستان

برای مثال JPEG قادر است که حجم یک عکس را - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بیجار استان کردستان - به یک دهم آن برساند اما فرمت جدید تنها می‌تواند حجم ویدیو‌ها را تا ۶ برابر کاهش دهد. با این حال ویدیو‌هایی با فرمت JPEG XS به ادعای سازندگانش، به قدری کیفیت بالایی خواهند داشت که نمی‌توان آنها را از فایل اصلی و فشرده نشده تشخیص داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone