🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  3. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38068.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

وزارت بازرگانی آمریکا ZTE را تحریم کرد؛ خداحافظی کمپانی چینی با چیپست های کوالکام

وزارت بازرگانی آمریکا به بهانه عدم تبعیت ZTE از توافقنامه های قبلی، شرکت های آمریکایی را از داد و ستد با این کمپانی منع کرده است. کمپانی ZTE سال گذشته به دلیل دور زدن تحریم های ...

وزارت بازرگانی آمریکا به بهانه عدم تبعیت ZTE از توافقنامه های قبلی، شرکت های آمریکایی را از داد و ستد با این کمپانی منع کرده است.

کمپانی ZTE سال گذشته به - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر اردبیل استان اردبیل - دلیل دور زدن تحریم های آمریکا به پرداخت 890 میلیون دلار جریمه قطعی و 300 میلیون دلار جریمه تعلیقی محکوم شد و علاوه بر این قرار بود 4 کارمند ارشد که در این تخلف نقش مستقیم داشته اند را اخراج و 35 نفر دیگر از پرسنل ارشد را نیز توبیخ کند. ZTE در بخش دیگری از توافقنامه متعهد شده بود که در صورت عدم اجرای مفاد آن، برای هفت سال از امتیاز صادرات خود چشم پوشی خواهد کرد.

با این حال تحقیقات وزارت بازرگانی ایالات متحده حاکی از این است که علی رغم پرداخت جریمه نقدی و اخراج - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر اردبیل استان اردبیل - 4 کارمند متخلف، این شرکت نه تنها 35 پرسنل ارشد را توبیخ نکرده، بلکه پاداش های آنها نیز به قوت خود باقی است. «ویلبور راس»، وزیر بازرگانی آمریکا در این باره گرفته که - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر اردبیل استان اردبیل - این کمپانی به جای تنبیه مدیران ارشد به آنها پاداش داده و به همین دلیل باید با عواقب آن روبرو شود.تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر اردبیل استان اردبیلاز آنجا که ZTE بسیاری از قطعات مورد نیاز خود از جمله - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر اردبیل استان اردبیل - چیپست ها را - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر اردبیل استان اردبیل - از شرکت های آمریکایی مانند کوالکام و دالبی تامین می کند، این تحریم می تواند ضربه مهلکی را به آنها وارد کند.

مشکلات این شرکت به همین جا ختم نمی شود و «مرکز ملی امنیت سایبری - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر اردبیل استان اردبیل - بریتانیا» نیز با ارسال نامه ای به شرکت‌های مخابراتی این کشور نسبت استفاده از محصولات ZTE به آنها هشدار داده چرا که ممکن است امنیت ملی این کشور را با مشکل مواجه کند.

کمیسیون - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر اردبیل استان اردبیل - ارتباطات فدرال آمریکا هم در حال تهیه یک طرح پیشنهادی است که از تامین سرمایه های کلان - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر اردبیل استان اردبیل - برای شرکت هایی که از تجهیزات شرکت های هواوی و ZTE استفاده می کنند، جلوگیری می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نستور نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
رفقا سایت ***** اجاق گاز و فر آریستون LUCE l MHG 21 IX شما را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone