🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  5. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38069.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

همه اطلاعات جدیدی که از وان پلاس 6 منتشر شده است

هرچه به زمان رونمایی وان پلاس 6 نزدیکتر می‌شویم، خبر‌های بیشتری از این پرچمدار منتشر می‌شود اما تا به حال شرکت سازنده هیچکدام از این مشخصات نظیر بریدگی نمایشگر را تایید نکرده است. چندی پیش ...

هرچه به زمان رونمایی وان پلاس 6 نزدیکتر می‌شویم، خبر‌های بیشتری - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان - از این پرچمدار منتشر می‌شود اما - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان - تا به حال شرکت سازنده هیچکدام از این مشخصات نظیر بریدگی نمایشگر را تایید نکرده است. چندی پیش نخستین تصویر زنده منتسب - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان - به این گوشی منتشر شد و پس از آن، طرفدارن این موبایل می‌توانستند آن را تنها چند ثانیه در ویدیو تبلیغاتی این شرکت مشاهده کنند. حال جزئیات دیگری از - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان - این گوشی منتشر شده است که در ادامه توجه شما را به خلاصه ای از آنها جلب می نماییم.

اخیراً «پیت لائو» بنیانگذار شرکت وان پلاس سعی کرده اشتیاق کاربران را برای دنبال کردن اخبار بالا ببرد. وی با - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان - استفاده از وان پلاس 6 تعدادی عکس با کیفیت بالا گرفته و آنها را در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو منتشر نموده تا به نوعی قدرت دوربین پرچمدار بعدی‌اش را به رخ همگان بکشد.

این عکس‌ها که از دانشگاه استنفورد آمریکا گرفته شده‌اند، کیفیت بالایی دارند و به نظر می‌رسد که دوربین ۱۶ مگاپیکسلی وان پلاس 6 در نور مناسب می‌تواند تصاویر خارق العاده‌ای ثبت کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان

از سوی دیگر شرکت وان پلاس با انتشار ویدیویی سه ثانیه‌ای در توییتر اعلام نموده که بالاخره پرچمدارش را در برابر آب مقاوم کرده است. در این ویدیو، مشاهده می‌کنیم قطرات - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان - باران روی یک سطح شیشه‌ای برخورد می‌کنند که این سطح شیشه ای می تواند نمایشگر وان پلاس 6 - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان - باشد.  بدین ترتیب پرچمدار بعدی این کمپانی چینی، اولین موبایلش خواهد بود که در برابر آب مقاوم است. البته هنوز جزییاتی درباره‌ این ویژگی منتشر نشده و برای تایید آن باید تا زمان رونمایی صبر کرد.

پرچمدار بعدی وان پلاس هم اکنون تاریخ عرضه دقیقی ندارد اما گمان می رود که شاهد معرفی رسمی‌ آن در خرداد ماه امسال باشیم. با این حال به نظر می‌رسد این شرکت چینی، کمپین تبلیغاتی خود را قدری زودتر از رونمایی رسمی آغاز کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان - باشد چرا که به تازگی ویدیوی تبلیغاتی متفاوتی در سینما‌های هند به نمایش درآمده که به این موبایل اختصاص دارد.

در - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان - این ویدیو، تصویری از وان پلاس 6 نمایش داده نشده و در عوض روی سرعت بالای این موبایل تاکید می‌شود که پیش از این نیز در ویدیو‌های تبلیغاتی قبلی روی آن تمرکز شده بود. البته این مسئله طبیعی است چرا که موبایل یاد شده از چیپست ۸۴۵ اسنپدراگون، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه‌‌ می‌شود که می‌تواند سرعتی بالا را برای کاربران به ارمغان آورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آرام دخت نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام روزتون بخیر جسارتا تعمیرگاه شما اطراف فیض آباد کاشمر هم اعزام نیرو داره
پاسخ: بله در فیض آباد شهر کاشمر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone