🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  2. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  4. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15405.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

سقوط بقایای راکت فالکون ۹ به اندازه کیسه بوکس در یک مزرعه

سقوط مخزن فشار یکی از راکت‌های فالکون ۹ اسپیس ایکس روی یک مزرعه حفره‌ای به عمق ۱۰ سانتی‌متر ایجاد کرده است. معمولا باقی‌مانده‌های راکت‌ها یا برای سال‌ها در مدار می‌مانند یا در اتمسفر می‌سوزند و ...

سقوط مخزن فشار یکی از راکت‌های فالکون ۹ اسپیس ایکس روی یک مزرعه حفره‌ای به عمق ۱۰ سانتی‌متر ایجاد کرده است. معمولا باقی‌مانده‌های راکت‌ها یا برای سال‌ها در مدار می‌مانند یا در اتمسفر می‌سوزند و یا روی اقیانویس فرود می‌آیند. اما این مخزن، هم به زمین رسیده و هم صدها کیلومتر از ساحل فاصله دارد.

به گفته مقامات محلی این مخزن تحت فشار که - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرودشت استان فارس - برای مقاومت بالا در برابر فشار داخلی، با لایه‌های کامپوزیت مشکی رنگ پوشانده شده بود از بقایای مرحله دوم راکت فالکون ۹ است که در واشنگتن و اورگان در روز ۶ فروردین ماه سقوط کرده است. پیش از - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرودشت استان فارس - ویدیوهای زیبا و البته ترسناکی از سقوط باقی‌مانده‌های همین راکت منتشر شده بود و به نظر می‌رسد این مخزن، باقی مانده مرحله دوم همان راکت باشد. این راکت - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرودشت استان فارس - فالکون ۹ با موفقیت تعدادی ماهواره استارلینک - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرودشت استان فارس - را به فضا برد. ماهواره‌ها در مدار قرار گرفتند اما بخش دوم راکت به اتمسفر وارد و تکه تکه شد. بیشتر بخش‌های راکت در اتمسفر سوخت اما این مخزن جان سالم به در برده و به زمین رسیده است.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرودشت استان فارس

به گفته مالک مزرعه‌ای که مخزن در آن سقوط - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرودشت استان فارس - کرده، این جسم ابعادی به اندازه یک کیسه بوکس سنگین داشته. پس از مشاهده این جسم،‌ پلیس محلی با اسپیس ایکس تماس - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرودشت استان فارس - گرفته و این شرکت تایید کرده که - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرودشت استان فارس - ظاهرا مخزن متعلق به اسپیس ایکس است. پس از - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرودشت استان فارس - آن تعدادی از کارمندان این شرکت - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرودشت استان فارس - برای تحویل گرفتن مخزن به محل مراجعه کرده‌اند. اسپیس ایکس البته پاسخ رسمی به این موضوع نداده است.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرودشت استان فارس

این مخزن تحت فشار، حاوی هلیوم با فشار نزدیک به ۶ هزار psi است و برای وارد کردن فشار به - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرودشت استان فارس - مخزن - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرودشت استان فارس - پیشرانه مرحله دوم راکت کاربرد دارد. در حالی که معمولا بخش مرحله دوم - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرودشت استان فارس - راکت‌ها وارد مدار زمین شده و برای سال‌ها در آنجا باقی می‌مانند، برخی دیگر مجددا به - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرودشت استان فارس - زمین بازگشته و در اقیانوس‌ها سقوط می‌کنند. اما این بار این بخش - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرودشت استان فارس - راکت در آسمان منطقه‌ای مسکونی در ایالات متحده مشاهده شد و بسیاری را وحشت زده کرد. مکانی که مخزن فشار در آن سقوط کرده صدها کیلومتر از ساحل اقیانوس آرام فاصله دارد.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرودشت استان فارس
یکی از ویدیوهای منتشر شده از ورود بقایای مرحله دوم راکت به اتمسفر

البته به گفته متخصصان، سقوط باقی‌مانده‌های - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرودشت استان فارس - راکت‌ها چندان هم - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرودشت استان فارس - نادر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرودشت استان فارس - نیست و هر چند هفته یک بار اتفاق می‌افتد اما موضوعی که اتفاق اخیر را متمایز می‌کند سقوط این جسم در منطقه پر جمعیت است؛ چرا که مناطق مسکونی، - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرودشت استان فارس - تنها بخش کوچکی از زمین را تشکیل می‌دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone