🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  2. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  3. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  5. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25641.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

افزایش ۴۰ درصدی بازدهی کارکنان با یک روز تعطیلی بیشتر در هفته

مایکروسافت ژاپن از افزایش ۴۰ درصدی بازدهی کمپانی پس از آزمایش طرح ۴ روز کاری در هفته خبر داده که به لطف برگزاری جلسات کوتاه تر و در عین حال پربازده تر محقق شده است. ...

مایکروسافت - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کازرون استان فارس - ژاپن از افزایش ۴۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کازرون استان فارس - درصدی بازدهی کمپانی پس از آزمایش - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کازرون استان فارس - طرح ۴ روز کاری در هفته - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کازرون استان فارس - خبر داده که به لطف برگزاری جلسات کوتاه تر و در عین حال پربازده تر محقق شده است.

در حالی که طرح تعطیلی پنجشنبه ها در - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کازرون استان فارس - ایران به خاطر مخالفت دولت به در بسته خورد، مایکروسافت با - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کازرون استان فارس - اجرای طرحی آزمایشی مزایای تعطیلی ۳ روز در هفته را نشان داده است. در این آزمایش ۵ هفته ای حدود ۲۳۰۰ نفر شرکت داشتند که علاوه بر شنبه و یکشنبه، جمعه ها نیز بدون کسر حقوق سرکار حاضر نمی شدند. علاوه بر این کمپانی کمک هزینه سفرهای خانوادگی یا دوره های آموزشی را نیز تا هزار دلار افزایش داده بود. Takuya Hirano، مدیرعامل مایکروسافت - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کازرون استان فارس - ژاپن هدف از اینکار را افزایش بازدهی با ۲۰ درصد کار کمتر عنوان کرده:

زمانی کوتاهی کار کنید، به خوبی استراحت کنید و چیزهای زیادی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کازرون استان فارس - فرابگیرید. برخورداری از چنین محیطی که امکان درک هدف اصلی زندگی و تاثیرگذاری بیشتر در محیط کار را به افراد بدهد، ضروری است.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کازرون استان فارس

هرچند الگوی ۵ روز کار در هفته به صورت گسترده در دنیا پذیرفته شده اما مایکروسافت از طریق کاهش، حذف یا برگزاری جلسات کاری از راه دور توانسته با ۴ روز کار در هفته، بازدهی را ۳۹.۹ درصد افزایش دهد.

بر اساس نظرسنجی هایی که از شرکت کنندگان این آزمایش صورت گرفته ۹۲.۱ درصد از تعطیلات بیشتر رضایت داشته اند. علاوه بر این در مصرف برق  و کاغذ هم به ترتیب ۲۳.۱ و ۵۸.۷ درصد صرفه جویی شده است، بنابرین مزایای ۴ روز کار در هفته علاوه بر کاربران شامل محیط زیست هم می شود.

این نخستین باری نیست که چنین آزمایش هایی در دنیا انجام می شود. سال گذشته کمپانی نیوزلندی Perpetual Guardian بعد از یک آزمایش موفق دو ماهه، سیاست چهار روز کاری در هفته را برای کارکنانش دائمی کرد چرا که در عین کاهش هزینه ها به افزایش ۲۰ درصدی بازدهی منجر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کازرون استان فارس - شده بود.

در - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کازرون استان فارس - ایران هم نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی را برای تعطیلی پنجشنبه ها در سراسر کشور تهیه کرده بودند اما به گفته «حسینعلی امیری»، معاون پارلمانی رییس جمهور دولت به خاطر افزایش بار مالی به خاطر تعطیلی کارخانه ها و - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کازرون استان فارس - ادارات - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کازرون استان فارس - با آن - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کازرون استان فارس - مخالفت کرد.

- تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کازرون استان فارس -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone