🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج آریستون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج آریستون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر پکیج من را دارد؟
    پاسخ: همه کارشناس های ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین ساله در زمینه تعمیرات انواع پکیج هستند.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به پکیج آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی قطعات الکترونیکی در لوازم برقی است.
  3. سوال: چرا آب پیکج من دمای ثابتی ندارد؟
    پاسخ: ممکن پیش از استفاده‌ی الان شما از آب گرم، دستگاه کار کرده باشد و مقداری آب گرم از قبل داخل لوله‌ها باقی مانده باشد.
  4. سوال: نقش مبدل حرارتی در پکیج چیست؟
    پاسخ: مبدل حرارتی از چندین ردیف لوله مسی تشکیل شده است که به صورت افقی در بالای مشعل قرار گرفته و آب از آن عبور می کند و گرمای تولید شده را جذب می نماید.
  5. سوال: دلایل نور و آتش پیلوت چیست؟
    پاسخ: خرابی ترموکوبل، مشعل، جرقه زن و... از موارد ایجاد این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32266.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

مشاور وزارت ارتباطات: طرح صیانت از کودکان برخط با 73 پروژه در سال جاری اجرا می شود

طرح صیانت از کودکان برخط یا به عبارتی، حفظ کودکان در فضای آنلاین، نزدیک به یک سال است که از سوی دولتی ها مطرح شده ولی هنوز اطلاعات کافی در مورد اجرایی شدن آن در ...

طرح صیانت از کودکان برخط یا به عبارتی، حفظ کودکان در فضای آنلاین، نزدیک به - تعمیرات پکیج آریستون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - یک سال است که از سوی دولتی ها مطرح شده ولی هنوز اطلاعات کافی در مورد اجرایی شدن آن در دست نیست. امروز سه شنبه نهم مرداد ماه، خسرو سلجوقی، مشاور وزارت ارتباطات در نمایشگاه الکامپ 97 روی استیج الکام تاکز حاضر شد تا در مورد این طرح صحبت کند.

طبق صحبت های سلجوقی بر اساس سند حمایتی و برنامه اقدام توسعه خدمات فضای مجازی کودک، در سال 97 شاهد اجرایی شدن 72 اقدام و پروژه خواهیم بود که اختصاصی کردن فضای آنلاین برای کودکان را در دستور کار دارند. در این سند، تمام افراد منفی یک الی هجده سال به عنوان کودک تعریف شده اند و ظاهراً قرار است - تعمیرات پکیج آریستون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کودکان را حتی پیش از تولد هم تحت حمایت قرار دهد.

سلجوقی بخش اصلی صحبت هایش را به آمار و ارقام مربوط به استفاده از ابزارهای الکترونیکی، محتوای دیجیتال و شبکه های اجتماعی اختصاص داد و گفت در سال 96 بیش از 66 درصد کودکان 3 تا 5 سال از وسایل الکترونیکی مانند تلفن همراه و تبلت استفاده می کرده اند. طبیعتاً در سال جاری این آمار بیشتر شده است. مشاور وزارت ارتباطات افزود اگر شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات بتوانند از این آمار ارزشمند استفاده کنند، آینده روشن تری را هم از نظر اقتصاد دیجیتال و هم از نظر امنیت پیش رو خواهیم داشت.

پیش از این وزیر ارتباطات در حاشیه رونمایی از - تعمیرات پکیج آریستون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - لایحه صیانت و حفاظت از داده ها در پاسخ - تعمیرات پکیج آریستون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - به دیجیاتو گفت که این موضوع از ابتدا هم به شکل لایحه مطرح نبوده است و به شکل طرحی گسترده در دست اجراست. سلجوقی هم در پاسخ به دیجیاتو این موضوع را تأیید کرد و گفت:

ما هیچ وقت به دنبال تصویب لایحه نبودیم. ما چند سند داریم؛ یکی از آنها مفهومی و در قالب مایند مَپ است، سند دیگری به شکل توصیه ای توسط شورای عالی فضای مجازی طراحی شده، و نهایتاً سند جدید که به شکل اجرایی با 73 اقدام و برنامه رونمایی شده و متولیان اجرای آن و نحوه تأمین هزینه ها هم - تعمیرات پکیج آریستون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - برای تمامی آنها مشخص است.

سلجوقی در مورد طرح 20 تا 20 - تعمیرات پکیج آریستون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - هم به دیجیاتو گفت که این طرح در راستای سند اجرایی فوق جای می گیرد و متولی آن بخش خصوصی است. در نمایشگاه امسال هم یک شرکت خصوصی به نام - تعمیرات پکیج آریستون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تین تاک تحت عنوان اپراتور کودک حضور دارد و قرار است بیستم هر ماه تا سال 2020 شاهد رونمایی از - تعمیرات پکیج آریستون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - پروژه های مرتبط - تعمیرات پکیج آریستون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - با کودکان باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone