🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد پمپ پکیج چیست؟
    پاسخ: زمانی که آب گرم را باز میکنیم، اگر پکیج دو مبدل باشد پمپ وظیفه دارد آب را بین مبدل اصلی و مبدل ثانویه به گردش درآورد.
  2. سوال: چرا آب مصرفی گرم است ولی رادیاتور ها گرم نمی شود؟
    پاسخ: ممکن است پکیج بخوبی کار کند اما هوای محبوس شده در رادیاتورها مانع گرم شدن آن ها می شود. راه حل این مشکل هواگیری از رادیاتورها برای خروج هوای محبوس از سیستم است.
  3. سوال: به چه صورت هزینه تعمیرات یا خدمات را میتوانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: چقدر طول میکشد پکیج من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مشعل پکیج وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مشعل پکیج خرابی فندک، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32267.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

حالت تاریک به نسخه اندروید یوتوب اضافه شد

گوگل سال گذشته حالت تاریک را به نسخه وب یوتوب آورد، چهار ماه پیش نیز این ویژگی برای یوتوب iOS عرضه شد و حالا هم نوبت به یوتوب اندروید رسیده تا میزبان حالت تاریک سرویس ...

گوگل سال گذشته حالت تاریک را به نسخه وب یوتوب آورد، چهار ماه پیش - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نیز این ویژگی برای یوتوب iOS - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - عرضه - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - شد و حالا هم نوبت به یوتوب اندروید رسیده تا میزبان حالت تاریک سرویس گوگل باشد. البته با توجه به گزارشات کاربران، فعلا تمام دیوایس‌های اندرویدی این ویژگی را ندارند و احتمالا تا چند روز آینده شاهد حضور آن روی بقیه دستگاه‌ها هم خواهیم بود.تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

در هر صورت کسانی که این قابلیت جدید - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - را دریافت کرده‌اند، می‌توانند با رفتن به آدرس Settings > General و کلیک روی گزینه Dark - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - Theme حالت تاریک - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - را برای اپلیکیشن خود فعال کنند. - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - با فعال سازی این حالت، پس زمینه به خاکستری تاریک تبدیل می‌شود - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - و متن‌ها نیز - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - سفید خواهند بود.

حالت تاریک به خاطر افزایش تمرکز، به خصوص در شب، محبوبیت زیادی بین کاربران دارند و کمبود آن در اپلیکیشن - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اندروید یوتوب کاملا احساس می‌شد. بد نیست بدانید روز گذشته گوگل پشتیبانی از ویدیوهای عمودی را به نسخه وب سرویس خود اضافه کرد؛ حالا هنگام تماشای ویدیوهای عمودی، دیگر خبری از نوارهای سیاه رنگ اطراف صفحه نیست.

در واقع سرویس از این فضا برای نمایش بهتر ویدیو استفاده خواهد کرد. البته حذف نوار سیاه تنها محدود به ویدیوهای عمودی نبوده و برای کلیپ‌هایی با فرمت 16:9 نیز این تغییرات را شاهد هستیم. پیش از این هم آن‌ها هشتگ‌ها را به سرویس خود آوردند تا کاربران راحت‌تر بتوانند ویدیوهای مورد علاقه‌شان را جستجو کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone